Erik Johan S Skrevet 22. august 2020 Del Skrevet 22. august 2020 Halla. Døv kar fra Oslo, bor i Sandefjord med kvinnfolk og guttunge på 3 år. Vokst opp i Oslo. Første bil en Skoda pick up felicia 1.9 tdk! 64 hk diesel tralle! Måtte jo ha billig arb bil som lærling med 54kr timen Hehehe. Dessverre få bil idioter i Oslo sånt sett. Ettersom jeg er tunghørt og døv på det andre øret. Så fattet jeg genuint interesse for bygging av stereo anlegg etc. Ble heftig lyd for de fleste med tiden ^^ Hatt utallige biler men nå er det litt roligere i strøket. Har tre biler som går rundt og rundt. Detailing av biler har kommet for å bli! Selvlært for det meste. Har nok av nødvendig utstyr men mest i Rupes, Scholl, Angelwax og noe som kommer og går! Ikke så veldig kjøpegal men prøver å lære og bruke det jeg har til sitt fulle potensial. Bilfreak med litt tuning, senk og elsker biler som overrasker de fleste med alminnelig kjedelige biler med litt sprekere motor! Ser fram til nytt forum og dette virker spennende Deltidstømrer hos NTS Bygg AS. (Ødelagt kne) deltid hos Signo Vivo - Jobber med utfordrende atferd. ha en fin lørdag folks Siter Skoda Octavia VRS MK2. Merc Vito w447. Mazda MX-3 v6 KLDE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 22. august 2020 Del Skrevet 22. august 2020 Velkommen! Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erik Johan S Skrevet 23. august 2020 Forfatter Del Skrevet 23. august 2020 Takker Siter Skoda Octavia VRS MK2. Merc Vito w447. Mazda MX-3 v6 KLDE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.