achelous Skrevet 7. september 2020 Del Skrevet 7. september 2020 Hentet ut en splitter ny Polestar 2 forrige uke, og det har vært en fornøyelse. Klargjøringen var ok, men måtte ta en liten korrigering helt foran ved siden av låsen til "frunken". Etter skikkelig nedvask, så ble det lagt ett lag med Ultracoat One på lakk og plast for å ha noe å slite på gjennom vinteren. I mangel av tid og temperatur, så ble det med det ene laget, og topping med Ultracoat Scout. Glassflater fikk en runde med Ultracoat Umbrella. Plast i frunk Kock Chemie Plast Star, fjerning av klistremerker med Eulex. Nå blir det snart lagt vintergummi på originalfelg, så må man finne noe gromt til vårs. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kim fra 1982 Skrevet 12. september 2020 Del Skrevet 12. september 2020 achelous skrev (På 7.9.2020 den 23.10): Hentet ut en splitter ny Polestar 2 forrige uke, og det har vært en fornøyelse. Klargjøringen var ok, men måtte ta en liten korrigering helt foran ved siden av låsen til "frunken". Etter skikkelig nedvask, så ble det lagt ett lag med Ultracoat One på lakk og plast for å ha noe å slite på gjennom vinteren. I mangel av tid og temperatur, så ble det med det ene laget, og topping med Ultracoat Scout. Glassflater fikk en runde med Ultracoat Umbrella. Plast i frunk Kock Chemie Plast Star, fjerning av klistremerker med Eulex. Nå blir det snart lagt vintergummi på originalfelg, så må man finne noe gromt til vårs. Gratulerer med flott bil. Ser det står ganske mange sånne hos Bilia for tiden som skal leveres ut. Hvordan synes du kvaliteten er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
achelous Skrevet 12. september 2020 Forfatter Del Skrevet 12. september 2020 Kim fra 1982 skrev (1 time siden): Gratulerer med flott bil. Ser det står ganske mange sånne hos Bilia for tiden som skal leveres ut. Hvordan synes du kvaliteten er? Kvaliteten er helt grei synes jeg. Arver jo det meste fra Volvo. Lakk og interiør er bedre enn Tesla, men ikke helt oppe der med tysk premium. Men virker solid, stille og stilig. Så går det noe inni helv****. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
achelous Skrevet 6. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2021 Det var ikke lett å finne gromfelger til denn komboen med høyt innpress og store brembos. Men etter mye frem og tilbake så havnet jeg på Savini SV-F2 i grafitt (https://saviniwheels.com/wheels/sv-f2/). Savini måtte ta mål fra min bil for å kunne produsere felgene, så jeg kan nok ha eneste eksemplar av Polestar2 med disse hjula. Coatet med UC Metal Guard. Dekksider med UC Quartz Tire. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.