Gå til innhold

Min Polestar 2

achelous

Anbefalte innlegg

Hentet ut en splitter ny Polestar 2 forrige uke, og det har vært en fornøyelse. Klargjøringen var ok, men måtte ta en liten korrigering helt foran ved siden av låsen til "frunken".

Etter skikkelig nedvask, så ble det lagt ett lag med Ultracoat One på lakk og plast for å ha noe å slite på gjennom vinteren. I mangel av tid og temperatur, så ble det med det ene laget, og topping med Ultracoat Scout. Glassflater fikk en runde med Ultracoat Umbrella. Plast i frunk Kock Chemie Plast Star, fjerning av klistremerker med Eulex. 

Nå blir det snart lagt vintergummi på originalfelg, så må man finne noe gromt til vårs. 

IMG_20200830_185918.thumb.jpg.ee9baff68c4aba63c11faf088ca23218.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

achelous skrev (På 7.9.2020 den 23.10):

Hentet ut en splitter ny Polestar 2 forrige uke, og det har vært en fornøyelse. Klargjøringen var ok, men måtte ta en liten korrigering helt foran ved siden av låsen til "frunken".

Etter skikkelig nedvask, så ble det lagt ett lag med Ultracoat One på lakk og plast for å ha noe å slite på gjennom vinteren. I mangel av tid og temperatur, så ble det med det ene laget, og topping med Ultracoat Scout. Glassflater fikk en runde med Ultracoat Umbrella. Plast i frunk Kock Chemie Plast Star, fjerning av klistremerker med Eulex. 

Nå blir det snart lagt vintergummi på originalfelg, så må man finne noe gromt til vårs. 

IMG_20200830_185918.thumb.jpg.ee9baff68c4aba63c11faf088ca23218.jpg

Gratulerer med flott bil. Ser det står ganske mange sånne hos Bilia for tiden som skal leveres ut. 

Hvordan synes du kvaliteten er? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kim fra 1982 skrev (1 time siden):

Gratulerer med flott bil. Ser det står ganske mange sånne hos Bilia for tiden som skal leveres ut. 

Hvordan synes du kvaliteten er? 

Kvaliteten er helt grei synes jeg. Arver jo det meste fra Volvo. Lakk og interiør er bedre enn Tesla, men ikke helt oppe der med tysk premium. Men virker solid, stille og stilig. Så går det noe inni helv****.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 måneder senere...

Det var ikke lett å finne gromfelger til denn komboen med høyt innpress og store brembos. Men etter mye frem og tilbake så havnet jeg på Savini SV-F2 i grafitt (https://saviniwheels.com/wheels/sv-f2/). Savini måtte ta mål fra min bil for å kunne produsere felgene, så jeg kan nok ha eneste eksemplar av Polestar2 med disse hjula. Coatet med UC Metal Guard. Dekksider med UC Quartz Tire.

PXL_20210514_145020720.jpg

PXL_20210514_145059379.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bruksvilkår til å plassere en lenke til siden med vilkår for bruk