Gå til innhold

Tuga Chemie Alu-Devil test :)

northcarspa

Anbefalte innlegg

Ble en liten uhøytidlig test av Tuga Chemie sin Alu-Devil felgrens da det var på tide med ny felgrens.

Denne felgen har over tid blitt utsatt for bremsestøv osv. Nevnes at det ved demontering av felg så lot ikke bremseskive seg bevege stort og det manglet mer eller mindre begge bremseklossene (den ene var helt borte). Varme også vært en påvirkende faktor her pga til dels blokkerte bremser

* 1 runde med Alu-Devil Rød (syrebasert felgrens).

* 2 runder med Alu-Devil Grønn (ikke syrebasert).

Forskjellige børster/koster ble også brukt. Det kan nevnes at det på innsiden av felgen ble brukt en kniv for å dra av belegget. Ble ikke tatt bilde av dette, men belegget kom ut i mer eller mindre sin helhet ?

Jeg kan på det sterkeste anbefale Tuga Chemie Alu-Devil til den som måtte ønske en knall god felgrens.

20200922_135231.jpg

20200922_142532.jpg

20200922_142720.jpg

Endret av northcarspa
  • Liker 5

Certified CarPro Professional Detailer ?

Kosmetisk bilpleier Mitsubishi og Hyundai ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• northcarspa endret tittelen til Tuga Chemie Alu-Devil test :)

Tuga Aludevil special er også min favoritt felgrens, å så har jeg alltid en flaske Alu devil (syrebasert) ståendes til ekstreme jobber.

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER | SWISSVAX CERTIFIED DETAILER | SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR | DCN APPROVED DETAILER | 

2017 RUPES AMBASSADOR | RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR | KURS/MESSER FOR CONLOGO | AUTOPIA EXPO CO FOUNDER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T.Lund skrev (På 1.10.2020 den 16.02):

Tuga Aludevil special er også min favoritt felgrens, å så har jeg alltid en flaske Alu devil (syrebasert) ståendes til ekstreme jobber.

Den har uten tvil blitt en favoritt her også ? Bruker normalt bare "grønn" Alu-Devil, men den "røde" er alltid i nærheten hvis det skulle være behov ?

Certified CarPro Professional Detailer ?

Kosmetisk bilpleier Mitsubishi og Hyundai ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bruksvilkår til å plassere en lenke til siden med vilkår for bruk