Gå til innhold

Min 2006 Volvo S60 R


Hofsoe

Anbefalte innlegg

Da skal du se vinterfelgene mine. Fy faen så de ser ut. Tidligere eier prøvde å lakkere de selv men mislyktes totalt. Noe han selv innrømte. De er lakkert sort og så har lakken begynt å sprekke så det ser ut som at felgen har sprukket. Tenkte jeg muligens skulle få de restaurert til original stand med mindre jeg før kjøpt meg en vinterbil.

Disse felgene ble restaurert av profesjonelle av forrige eier så her er det bare til å prøve å ta vare på de så godt det lar seg gjøre. 

  • Liker 1

2006 Volvo S60 R 2.5T AWD - Sonic Blue

"Tenk negativt, for da blir du iallefall ikke skuffet!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Nei, har du sett. Så masse aktivitet det var på dette forumet 🤦‍♂️

Litt oppdateringer på R'en. 

Fått ny headunit i bilen da jeg greide å ta knekken på den originale da jeg gjorde ett forsøk på å sette på ledbar på bilen. 

Resultatet ble: Fikk ikke til ledbaren og knertet headuniten. Da måtte jeg bare få kjøpt meg ny. Skulle helst hatt original spiller men får se med tid å stunder om jeg får tak i en jeg kan sette inn igjen.

Etter en del jobb med å legge opp ledninger til forsterker, sub, handsfree og DAB så kom den nye spilleren på plass. Eneste er at jeg må ut med den igjen å kjøpe nye ISO kabler med adapter som gjør at jeg kan bruke rattstyringen.

 

IMG_7106-02.thumb.jpg.bee67c23db83e9282d40fc81876f0b38.jpg

 

Og så til andre nyheter:

Ny bil på tunet 😎

2007 Volvo XC70 D5 185hk med 165.000km på telleren.

IMG_7119.JPG.a0b096acf6009085c6368c3e9c6b3c8a.JPGIMG_712302.thumb.jpg.faca474a57fca3d142f4ad6ae89a3a76.jpg

Så da er S60'en oppgradert til kose/sommerbil 😎

Var litt deilig å kjøre en bil med litt bakkeklaring igjen. Kona sin Outlander teller ikke da jeg ikke kjører den til vanlig. XC'en er mye bedre å kjøre en den riskokeren. Så da er jeg klar for vinteren.

  • Liker 1

2006 Volvo S60 R 2.5T AWD - Sonic Blue

"Tenk negativt, for da blir du iallefall ikke skuffet!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har du sett. Så masse aktivitet det var på dette forumet [emoji2357]
Litt oppdateringer på R'en. 
Fått ny headunit i bilen da jeg greide å ta knekken på den originale da jeg gjorde ett forsøk på å sette på ledbar på bilen. 
Resultatet ble: Fikk ikke til ledbaren og knertet headuniten. Da måtte jeg bare få kjøpt meg ny. Skulle helst hatt original spiller men får se med tid å stunder om jeg får tak i en jeg kan sette inn igjen.
Etter en del jobb med å legge opp ledninger til forsterker, sub, handsfree og DAB så kom den nye spilleren på plass. Eneste er at jeg må ut med den igjen å kjøpe nye ISO kabler med adapter som gjør at jeg kan bruke rattstyringen.
 
IMG_7106-02.thumb.jpg.bee67c23db83e9282d40fc81876f0b38.jpg
 
Og så til andre nyheter:
Ny bil på tunet [emoji41]
2007 Volvo XC70 D5 185hk med 165.000km på telleren.
IMG_7119.JPG.a0b096acf6009085c6368c3e9c6b3c8a.JPGIMG_712302.thumb.jpg.faca474a57fca3d142f4ad6ae89a3a76.jpg
Så da er S60'en oppgradert til kose/sommerbil [emoji41]
Var litt deilig å kjøre en bil med litt bakkeklaring igjen. Kona sin Outlander teller ikke da jeg ikke kjører den til vanlig. XC'en er mye bedre å kjøre en den riskokeren. Så da er jeg klar for vinteren.
Fremdeles håp [emoji85]håper på lysere tider nå når det blir mørkt

Sent fra min IN2023 via Tapatalk

Daglig leder for Blankbil.no
B-kjendis hos Gnukkehjørnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe jeg klarer å koble opp ledbaren på XC’en tilslutt🤷🏻‍♂️ Hadde litt håp om kunne greie å koble på 3 tusenmetere i tillegg med tid og stunder. 

2006 Volvo S60 R 2.5T AWD - Sonic Blue

"Tenk negativt, for da blir du iallefall ikke skuffet!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bruksvilkår til å plassere en lenke til siden med vilkår for bruk