Tommy Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 Spørsmål og tilbakemeldinger til episoden? Siter Partner/Daglig Leder: Detailshop.no og kjendis i Gnukkehjørnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niebelheim Skrevet 3. desember 2020 Del Skrevet 3. desember 2020 Fikk et tilbakeblikk på 2020 fra Spotify i dag. Vet ikke om jeg skal være stolt, eller..? (Det må nevnes at jeg har hengt med siden episode 3, så det er mye som har gått på repeat) 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommy Skrevet 4. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2020 Niebelheim skrev (21 timer siden): Fikk et tilbakeblikk på 2020 fra Spotify i dag. Vet ikke om jeg skal være stolt, eller..? (Det må nevnes at jeg har hengt med siden episode 3, så det er mye som har gått på repeat) Jeg synes du skal være stolt!!! Siter Partner/Daglig Leder: Detailshop.no og kjendis i Gnukkehjørnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Tommy skrev (4 timer siden): Jeg synes du skal være stolt!!! Jeg synes du skal være dobbelt så stolt! Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.