ErikY Skrevet 25. desember 2020 Del Skrevet 25. desember 2020 Funker det å ha Mzr i såpedispenserskuffen i vaskemaskinen? Eller ellers vanlig APC for vask av mikrofiberkluter? Eller er milo greiere til vask av mikrofiberkluter. Hva bruker dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 26. desember 2020 Del Skrevet 26. desember 2020 Jeg bruker mikrofibervask i skuffen og apc eller en citrus basert apc i vaskeballSent fra min IN2023 via Tapatalk Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hofsoe Skrevet 29. desember 2020 Del Skrevet 29. desember 2020 hjustad skrev (På 26.12.2020 den 11.53): Jeg bruker mikrofibervask i skuffen og apc eller en citrus basert apc i vaskeball Sent fra min IN2023 via Tapatalk Disse i kombinasjon? Siter 2006 Volvo S60 R 2.5T AWD - Sonic Blue "Tenk negativt, for da blir du iallefall ikke skuffet!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 29. desember 2020 Del Skrevet 29. desember 2020 Disse i kombinasjon? Jepp. Ofte det er olje eller gris på klutene og da liker jeg litt mer aggressiv vask enn bare mikrofibervaskSent fra min IN2023 via Tapatalk 1 Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.