Nebby Skrevet 31. desember 2020 Del Skrevet 31. desember 2020 Får vel lage meg en profil og si hei jeg òg da! Jeg er da 26 år gammel og kommer fra Kristiansand. Kjører lastebil/kranbil og er for øyeblikket innleid til et stort prosjekt i kommunen hvor vann/avløp blir byttet ut. Har også vært innom klargjørings bransjen da jeg mistet den gamle jobben, da fikk jeg en poleringsmaskin i hånda for første gang uten noe særlig god form for opplæring, så at klargjørere rundt omkring har et forferdelig dårlig rykte kan jeg stå inne for (men, jeg skylder på dårlig opplæring fra bedrift og innstramming på tid) Men jeg fikk det nå til etter mye prøving og feiling, jeg skulle bare ønske at jeg hadde den samme forståelsen den gang, og når jeg sier forståelse mener jeg ikke kunnskap For det er de siste årene jeg har fått opp øynene for denne galskapen, og jeg må bare takke dere Tommy og Håkon for den fantastiske innsatsen dere gjør rundt miljøet og ikke minst kunnskapen dere deler med oss (Her bruker jeg ordet kunnskap) Det har blitt noen timer med podcast for å si det sånn! Blir gøy å kunne følge forumet og bidra til litt trafikk her inne! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Hei og velkommen! Tusen takk for skryt Det er det som holder oss motivert og gående! Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.