Hofsoe Skrevet 24. januar 2021 Del Skrevet 24. januar 2021 Jeg er snart tom for metallpartikkelfjerner og skal kjøpe meg en ny. Jeg har til nå kun erfaring med Korrosol og synes den gjør susen men jeg har lyst til å prøve noe nytt. Valget pr. i dag står i mellom Blankbil Purple Core og Koch-Chemie Felgenblitz. Men jeg lurer litt på hvordan disse er i forhold til Korrosol? Har dere evt. andre gode mpf å komme med? Siter 2006 Volvo S60 R 2.5T AWD - Sonic Blue "Tenk negativt, for da blir du iallefall ikke skuffet!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
northcarspa Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 CarPro Iron-X Brukes daglig. Effektiv.. og drøy i bruk. Å så lukter den ikke som andre metallpartikkelfjernere. 1 Siter Certified CarPro Professional Detailer Kosmetisk bilpleier Mitsubishi og Hyundai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 Jeg er snart tom for metallpartikkelfjerner og skal kjøpe meg en ny. Jeg har til nå kun erfaring med Korrosol og synes den gjør susen men jeg har lyst til å prøve noe nytt. Valget pr. i dag står i mellom Blankbil Purple Core og Koch-Chemie Felgenblitz. Men jeg lurer litt på hvordan disse er i forhold til Korrosol? Har dere evt. andre gode mpf å komme med?For purple core sitt tilfelle så er den ph nøytral og fosfatfri. Spiser ikke galven på calipere heller :)Sent fra min IN2023 via Tapatalk 2 Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.