Hofsoe Skrevet 9. februar 2020 Del Skrevet 9. februar 2020 (endret) Kan jo opprette en liten garasjelogg jeg også selv om det ikke skjer allverdens der. Men den blir nok oppdatert fra tid til annen. Jeg har i dag 2 biler som er i daglig bruk. Min bil, en Volvo S60 R og min kones bil, en Mitsubishi Outlander PHEV. Venter på noe varmere vær så jeg kan begynne på vårens polering av bilene. Jeg har en North Detailing PDA 15 polermaskin som jeg kjøpte for noen år siden og gikk til innkjøp av Liquid Elements A1000 i november. Ser frem til å prøve ut den. Bilen skal få seg ett lite løft når det gjelder stereoanlegget. Har 1 stk ny innkjøpt 2 x 12" sub som skal inn i bilen så fort jeg får DIN-adapteren jeg har bestilt fra Sverige. (som skulle vært her nå). Sub ble JBL Stage 1220B og forsterker en JBL Club A1KW Jeg får gi dere en liten oppdatering når dett er kommet i bilen Har også planer om få satt opp en projektor i garasjen etterhvert også. Ekte kvalitet kjøpt fra Wish Endret 9. februar 2020 av Hofsoe Fjernet ett bilde 2 Siter 2006 Volvo S60 R 2.5T AWD - Sonic Blue "Tenk negativt, for da blir du iallefall ikke skuffet!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 9. februar 2020 Del Skrevet 9. februar 2020 Kondolerer med fargen på Outlander. Har hatt sort selv [emoji28]Sent fra min VOG-L29 via Tapatalk 1 Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hofsoe Skrevet 9. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2020 Hehe. Nå aner ikke jeg hvordan lakken er å jobbe med på den men jeg er selv veldig fan av sorte biler. Sort er stort sett penest Siter 2006 Volvo S60 R 2.5T AWD - Sonic Blue "Tenk negativt, for da blir du iallefall ikke skuffet!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hofsoe Skrevet 20. april 2021 Forfatter Del Skrevet 20. april 2021 En liten oppdatering på garasjen. Ett før og etter bilde. Begynner å bli litt mer personlig preg over tilfluktsrommet nå. Sofaen skal ut da jeg fortsatt på ha plass til 2 biler Før Etter Siter 2006 Volvo S60 R 2.5T AWD - Sonic Blue "Tenk negativt, for da blir du iallefall ikke skuffet!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 Det gledes! Ikke noe er som en godt striglet mancaveSent fra min IN2023 via Tapatalk 1 Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.