Hofsoe 57 Skrevet 5. februar Share Skrevet 5. februar Hvilke produkter anbefaler dere å smøre pakningene rundt dører på bilene med? Siter 2006 Volvo S60 R 2.5T AWD - Sonic Blue "Tenk negativt, for da blir du iallefall ikke skuffet!" Link to post Share on other sites
hjustad 221 Skrevet 5. februar Share Skrevet 5. februar Jeg er veldig glad i 1z (einzett) nå nextzett gummipflege Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Link to post Share on other sites
Kjetil 7 Skrevet 6. februar Share Skrevet 6. februar Er det noe bedre holdtbarhet på dedikerte pakning/gummi fornyere? Har brukt Carpro perl frem til nå siden den har litt flere bruksområder. Siter Link to post Share on other sites
northcarspa 29 Skrevet 8. februar Share Skrevet 8. februar Bruker Wurth sin Silikonspray. Denne er jeg kjempe fornøyd med. Kjetil skrev (På 6.2.2021 den 18.58): Er det noe bedre holdtbarhet på dedikerte pakning/gummi fornyere? Har brukt Carpro perl frem til nå siden den har litt flere bruksområder. CarPro Perl er et absolutt kjempe produkt, men jeg ville foretrekke andre produkter enn CarPro Perl på dørpakninger osv.. Siter Certified CarPro Professional Detailer Kosmetisk bilpleier Mitsubishi og Hyundai Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.