Hofsoe Skrevet 5. februar 2021 Del Skrevet 5. februar 2021 Hvilke produkter anbefaler dere å smøre pakningene rundt dører på bilene med? Siter 2006 Volvo S60 R 2.5T AWD - Sonic Blue "Tenk negativt, for da blir du iallefall ikke skuffet!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 5. februar 2021 Del Skrevet 5. februar 2021 Jeg er veldig glad i 1z (einzett) nå nextzett gummipflege Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Er det noe bedre holdtbarhet på dedikerte pakning/gummi fornyere? Har brukt Carpro perl frem til nå siden den har litt flere bruksområder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
northcarspa Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 Bruker Wurth sin Silikonspray. Denne er jeg kjempe fornøyd med. Kjetil skrev (På 6.2.2021 den 18.58): Er det noe bedre holdtbarhet på dedikerte pakning/gummi fornyere? Har brukt Carpro perl frem til nå siden den har litt flere bruksområder. CarPro Perl er et absolutt kjempe produkt, men jeg ville foretrekke andre produkter enn CarPro Perl på dørpakninger osv.. Siter Certified CarPro Professional Detailer Kosmetisk bilpleier Mitsubishi og Hyundai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommy Skrevet 31. mai 2021 Del Skrevet 31. mai 2021 Bedre sent enn aldri? Koch-Chemie Plast Star Silikonfri er en god slager på dørpakninger. Siter Partner/Daglig Leder: Detailshop.no og kjendis i Gnukkehjørnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.