Gå til innhold

Bruksbil - hvordan bil


Hofsoe

Anbefalte innlegg

Jeg går med ett håp om å kunne forfremme S60’en min til sommerbil til høsten. Dvs. At jeg håper å kunne kjøpe meg en bruksbil/vinterbil å bruke ellers på året. 
de kravene jeg har er at det må være bakkeklaring, awd og helst automat, men det er ikke ett absolutt must hvis andre ting stemmer. må være grei plass til 2 barneseter. (Kjerringa er ikke så nøye da hun kjører hovedbilen) 
Jeg har mest lyst på en Volvo XC70 eller muligens en Ford Kuga. Men jeg er åpen for det meste bortsett fra BMW og Audi. 

Hvilken biler har dere som kan være fornuftige kjøp. 

Budsjettet mitt er absolutt ikke mer enn 120.000kr. Helst rundt 100.000kr og bilen burde helst ha gått under 200.000 km. Men jeg greier å være realistisk oppi alt. 

Kom med forslag?
 

 

2006 Volvo S60 R 2.5T AWD - Sonic Blue

"Tenk negativt, for da blir du iallefall ikke skuffet!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er jo litt sånn jeg tenker også. Men synes de er litt vel stive i pris i forholdt til alder og km.stand. 

Ville jo også helst hatt en fra 2008 og oppover men har hørt at understellet på disse kan være en ren katastrofe hva angår rust.

Så er det jo også den berømte automatkassa da som ikke er av den beste kvaliteten.

2006 Volvo S60 R 2.5T AWD - Sonic Blue

"Tenk negativt, for da blir du iallefall ikke skuffet!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bruksvilkår til å plassere en lenke til siden med vilkår for bruk