Lars Haider Skrevet 17. juni 2021 Del Skrevet 17. juni 2021 På vei til dyrlegen har katten klart å tisse ut av buret og dynket sete på min bedre halvdel sin nye Peugeot e-2008. Det er et delskinn/stoff sete og jeg har prøvd alle midlene jeg har av interiør og tekstilsåper uten hell. Lukter rett og slett forjævlig Er dette i det hele tatt noe som kan reddes eller er det bare å ta nytt sete på forsikringen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 29. juni 2021 Del Skrevet 29. juni 2021 Funnet løsning enda? Tipper trekket må av og innmaten renses/byttesSent fra min IN2023 via Tapatalk Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lars Haider Skrevet 30. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2021 hjustad skrev (6 timer siden): Funnet løsning enda? Tipper trekket må av og innmaten renses/byttes Jeg er blitt anbefalt å ta ut setet av bilen. Skrubbe godt med surfex e.l og så bruke tekstilrenser. Så la setet stå å lufte seg i flere dager. Gjenta prosessen om nødvendig. Har ikke hatt tiden til dette enda, men tenkte jeg skulle gi det et forsøk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 30. juni 2021 Del Skrevet 30. juni 2021 Når du har fått gjort den jobben og det har tørket helt opp så plaster du setet og ozonerer det også [emoji106]Sent fra min IN2023 via Tapatalk Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lars Haider Skrevet 30. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2021 hjustad skrev (5 minutter siden): Når du har fått gjort den jobben og det har tørket helt opp så plaster du setet og ozonerer det også Om jeg klarer å få tak i en ozonmaskin skal jeg få gjort det 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.