Gå til innhold

Arctic Detailing hybrid wax


Eilert Blomkvist

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt, prøvd, feilet, prøvd igjen og feilet igjen. Jeg skjønner meg ikke på hvordan denne voksen skal legges. Jeg er relativt grønn men dog har jeg stor kjærlighet for bilen.
Første forsøk ble voksen steinhard (ventet 15 min) måtte på med min north detailing DA maskin for å polere av voksen. De andre gangene har det tilsynelatende vært null beskyttelse igjen på lakken etter buffing, disse gangene har jeg ventet mellom 5 og 10 minutter. Det er ingen veiledninger å finne hverken på pakken eller på facebook-gruppene vi alle elsker. Noen med erfaring som kan hjelpe en stakkar i riktig retning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eilert Blomkvist skrev (2 minutter siden):

Jeg har kjøpt, prøvd, feilet, prøvd igjen og feilet igjen. Jeg skjønner meg ikke på hvordan denne voksen skal legges. Jeg er relativt grønn men dog har jeg stor kjærlighet for bilen.
Første forsøk ble voksen steinhard (ventet 15 min) måtte på med min north detailing DA maskin for å polere av voksen. De andre gangene har det tilsynelatende vært null beskyttelse igjen på lakken etter buffing, disse gangene har jeg ventet mellom 5 og 10 minutter. Det er ingen veiledninger å finne hverken på pakken eller på facebook-gruppene vi alle elsker. Noen med erfaring som kan hjelpe en stakkar i riktig retning?

Hei Eilert! Personlig har jeg aldri lagt denne, men har testet en annen Waxaddict som jeg ikke husker navnet på i farta. Personlig må jeg si at holdbarhet ikke har imponert meg sinnsykt, men det kan jo ha vært den typen jeg la. Det var lite hokus pokus - påfører et panel eller to om gangen som seg hør og bør med "keramiske" produkter - ventet til det tørket og buffet av.

 

Jeg vil mene at 5-10 minutter høres fornuftig ut.

  • Liker 1

Partner/Daglig Leder: Detailshop.no og kjendis i Gnukkehjørnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bruksvilkår til å plassere en lenke til siden med vilkår for bruk