Gå til innhold

Intro, det er gøy! Stakkars folk!


Trond

Anbefalte innlegg

33 år, gift og har opptil flere barn. Bor i Våler i Østfold, eller Viken, som en eller annen premieklovn har funnet ut at vi skal kalle det. Er heldigvis fra Oslo opprinnelig.

Har jobbet med klargjøring og bilpleie i snart 10 år. Noe som egentlig er tilfeldigheter etter at jobben som biloppretter, eller bilskadereperatør som det så fint heter, tok slutt. 

Ellers forholdsvis negativ, hater folk og verdensmestere, livsnyter (det betyr som regel at man hater livet) og komplett idiot!

Så det er meg! Det blir trivelig! Snakkes!

  • Liker 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trond skrev (12 timer siden):

33 år, gift og har opptil flere barn. Bor i Våler i Østfold, eller Viken, som en eller annen premieklovn har funnet ut at vi skal kalle det. Er heldigvis fra Oslo opprinnelig.

Har jobbet med klargjøring og bilpleie i snart 10 år. Noe som egentlig er tilfeldigheter etter at jobben som biloppretter, eller bilskadereperatør som det så fint heter, tok slutt. 

Ellers forholdsvis negativ, hater folk og verdensmestere, livsnyter (det betyr som regel at man hater livet) og komplett idiot!

Så det er meg! Det blir trivelig! Snakkes!

Velkommen, jeg er bombesikker på at dette kan bli ganske så ekkelt.... ? 

  • Liker 1

Partner/Daglig Leder: Detailshop.no og kjendis i Gnukkehjørnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjustad skrev (12 minutter siden):

Det er rått. Alle vil ha forum med masse aktivitet og folk. Også hater vi folk alle sammen emoji23.png

 

Sent fra min VOG-L29 via Tapatalk

 

 

 

 

Så lenge vi slipper å snakke, slik man gjorde i gamle dager, så går nok j*vlig fint ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bruksvilkår til å plassere en lenke til siden med vilkår for bruk