Gooselake Skrevet 10. februar 2020 Del Skrevet 10. februar 2020 Audi A4 Allroad 2012 modell med 160 000km på tellaren. Det har blitt korrigert før, så det var ikkje ekstremt mykje å hente her. Kunde ønska 1-steg etterfulgt av N. 845 + innvendig vask og rens/beskyttelse av skinninteriøret. Jobben er frå sommaren 2017 Eksteriør: Kranzle 2160TST Flex XFE 7-15 150 Rupes Mini Flex PE8 Skumkanon med KC Vorreininger B Surfex 1:5 KC Teerwash KC Felgenblitz KC Plast Star (dekk og plastfornyer) Motorplast Collinite 845 Interiør: Top Star Fresh Up CG Nonsense Colorlock sterk skinnsåpe Colorlock Protector (fekk herde 36 timer før shield blei nytta) Colorlock Shield Ozone-generator Ved ankomst: Motorrom under vask. Teerwash. Før/etterbilder kjem: Teerwash og surfex får jobbe under eit lag med VorrB frå skumkanon: Felgenblitz finner litt rundt om. Ikkje nevneverdig mykje: Etter endt vask og tørk satt eg i gang med interiøret. Sidan protector helst skal ha 24 timar herding før shield, hadde eg ikkje meir tid enn eg måtte. Prøvde fyrst med mild såpe, men det tok ikkje nok. Kjørte på med sterk og det var betydeleg meir effektivt. Fekk tilbake den matte fine overflata: Bakseta blei tatt ut for bedre arbeidsstilling. Her er høgre pute tatt. Stor forskjell: Blei også litt bedre plass uten baksete: Produktene som blei nytta: Denne lille saken er hendig dei div pirkearbeid: Ozon blei nytta før resten av interiøret blei vaska over: Div produkt som blei nytta innvendig: Det var kun ein innvendig vask som blei bestilt, derfor er ikkje matter og tepper rensa med maskin. Pedalane er heller ikkje rensa. Litt 50/50 interiør: Under baksete: Vedlikeholdslading over natta: Sjekker etter feilkoder: Ein god del feil. Ikkje alt som betyr noko nødvendigvis: 50/50 eksteriør: Motorrom: Lakk: Plastfornyar: N 845 blei også brukt på alt av lakkert plastikk. Ferdig: Det var duskregn under bilde seansen. Perler seg fint: Takk for titten Siter Eigar av Gooselake Detailing Max Protect Certified Detailer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelzy22 Skrevet 10. februar 2020 Del Skrevet 10. februar 2020 Super jobb. Kan jeg spørre hva du brukte på bak lyktene? Samme pute og polish som du brukte på lakken? Noe tips på hva man må passe på når det gjelder å fikse lykter generelt? Er disse i plast forresten? Regner med ulik metode når det kommer til glass/plast lykter? Du har vel ikke noe tips på 1stegs på en Hyundai Ioniq (sølv)? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gooselake Skrevet 10. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2020 Nelzy22 skrev (17 minutter siden): Super jobb. Kan jeg spørre hva du brukte på bak lyktene? Samme pute og polish som du brukte på lakken? Noe tips på hva man må passe på når det gjelder å fikse lykter generelt? Er disse i plast forresten? Regner med ulik metode når det kommer til glass/plast lykter? Du har vel ikke noe tips på 1stegs på en Hyundai Ioniq (sølv)? Hei og takk! Brukar alltid same pute og polish på både lykter framme og bak. Har aldri vore borte i lykter av glass, så det veit eg ikkje. Om det er glass er det vell så og sei umogleg å få det noko bedre. Korleis lakken er på Hyundai veit eg ikkje. Hadde delt opp panseret med teip og prøvd 2-4 ulike komboer. Gå for den som tar mest men samtidig avsluttar fint nok. Lykke til Siter Eigar av Gooselake Detailing Max Protect Certified Detailer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.