Gå til innhold

Dere som er tilknyttet firmaer!

hjustad

Anbefalte innlegg

Det står i regelverket men hvem leser vel regler nå til dags?

Bilpleieforum.no er, og skal være en nøytral arena. Driver du profesjonelt med salg av varer og tjenester så vil vi at du opplyser om dette i forumsignaturen din. Det samme gjelder om du har en influencer, ambassadørrolle eller lignende. Grunnen til det er såre enkel, vi ønsker ikke at forumet skal handle om å direkte/indirekte fremme produkter, egeninteresser eller firmaer for den saks skyld. Det er også grunnen til at vi har med selskapsnavnene våre i forumlogoen. Det skal være transparent og brukerne våre skal enkelt se om meningsutveksler har tilknytninger eller ei. På bilpleieforum.no skal vi alle være likemenn uavhengig av bakgrunn! 

Utover det så ønsker jeg og @Tommy velkommen!

Daglig leder for Blankbil.no
B-kjendis hos Gnukkehjørnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• hjustad klistret denne emne
hjustad skrev (29 minutter siden):

Hva tenker du på? Salg eller tjeneste i form av utført jobb?

Sent fra min VOG-L29 via Tapatalk

Var mest med tanke på produkter, tjenester får vel gå i andre kanaler. Bare en tanke som streifet meg. Men holder butikken utenfor selvfølgelig, om det blir krasj med reglene?

Eirik Dankertsen 

Innehaver: Gardermoen Service AS 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eirik Dankertsen skrev (26 minutter siden):

Var mest med tanke på produkter, tjenester får vel gå i andre kanaler. Bare en tanke som streifet meg. Men holder butikken utenfor selvfølgelig, om det blir krasj med reglene?

Foreløpig så sier vi nei. Vi kommer heller ikke til å tilby noen form for rabatter via våre butikker. Visjonen med forumet er rett og slett å holde businessdelen unna og bare fokusere på alt det som er gøy ?

• Liker 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjustad skrev (6 minutter siden):

Foreløpig så sier vi nei. Vi kommer heller ikke til å tilby noen form for rabatter via våre butikker. Visjonen med forumet er rett og slett å holde businessdelen unna og bare fokusere på alt det som er gøy ?

??Da er evt ryddet av bordet.

Blir nok bra, ha et nøytralt forum også?

• Liker 1

Eirik Dankertsen 

Innehaver: Gardermoen Service AS 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Kjempebra!

Var på tide at det kom noe skikkelig saker på banen. Facebook er håpløst og det er ekstremt mye gjentagelse, og man blir lei av å bla nedover spørsmål som omhandler det samme gang på gang. Registrerte meg en gang i tiden på Detailers Club - men synes ting ble rotete og masete. Håper at dette blir den nye suksessen, men jeg blir nok ikke så veldig aktiv da dagene mine er hektiske; men håper på å stikke innom en gang i blant. Skal også bli deilig å slippe mye reklame som også foregår ?

• Liker 2

Planleggingsfasen av Moenshine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra!

Var på tide at det kom noe skikkelig saker på banen. Facebook er håpløst og det er ekstremt mye gjentagelse, og man blir lei av å bla nedover spørsmål som omhandler det samme gang på gang. Registrerte meg en gang i tiden på Detailers Club - men synes ting ble rotete og masete. Håper at dette blir den nye suksessen, men jeg blir nok ikke så veldig aktiv da dagene mine er hektiske; men håper på å stikke innom en gang i blant. Skal også bli deilig å slippe mye reklame som også foregår [emoji846]

Topp stemning [emoji106][emoji4]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bruksvilkår til å plassere en lenke til siden med vilkår for bruk