northcarspa Skrevet 10. februar 2020 Del Skrevet 10. februar 2020 Alltid gøy med intro.. alltid like vanskelig å skulle skrive noe fornuftig Enkelt og greit så er jeg en voksen kar som jobber daglig med bilpleie ved et merkeverksted for Mitsubishi og Hyundai. Over lidenskapelig interessert i bilpleie vil jeg si, noen vil vel kansje kalle det "over" lidenskapelig interessert. Går for det meste i jobb og trening i hverdagen, men når helgen hilser på så stikker jeg til skogs med hengekøyen Når det kommer til merker innen bilpleie så er CarPro merket jeg forholder meg til. Er sertifisert CarPro Professional Detailer. Er det spørsmål ang CarPro så er det bare å spørre 3 Siter Certified CarPro Professional Detailer Kosmetisk bilpleier Mitsubishi og Hyundai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommy Skrevet 10. februar 2020 Del Skrevet 10. februar 2020 northcarspa skrev (8 timer siden): Alltid gøy med intro.. alltid like vanskelig å skulle skrive noe fornuftig Enkelt og greit så er jeg en voksen kar som jobber daglig med bilpleie ved et merkeverksted for Mitsubishi og Hyundai. Over lidenskapelig interessert i bilpleie vil jeg si, noen vil vel kansje kalle det "over" lidenskapelig interessert. Går for det meste i jobb og trening i hverdagen, men når helgen hilser på så stikker jeg til skogs med hengekøyen Når det kommer til merker innen bilpleie så er CarPro merket jeg forholder meg til. Er sertifisert CarPro Professional Detailer. Er det spørsmål ang CarPro så er det bare å spørre Hei! Velkommen skal du være, synes det ble ganske så fornuftig det du skrev jeg Ahhh, hengekøye er digg - ser frem til sommeren! Har ikke helt tatt steget og dratt frem hengekøya på vinteren enda, men det funker vel med et godt liggeunderlag Siter Partner/Daglig Leder: Detailshop.no og kjendis i Gnukkehjørnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
northcarspa Skrevet 11. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2020 Tommy skrev (10 timer siden): Hei! Velkommen skal du være, synes det ble ganske så fornuftig det du skrev jeg Ahhh, hengekøye er digg - ser frem til sommeren! Har ikke helt tatt steget og dratt frem hengekøya på vinteren enda, men det funker vel med et godt liggeunderlag Takk for det Fungerer bare gull med hengekøye på vinteren, men sørg for å ha et skikkelig liggeunderlag og en god sovepose Siter Certified CarPro Professional Detailer Kosmetisk bilpleier Mitsubishi og Hyundai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommy Skrevet 11. februar 2020 Del Skrevet 11. februar 2020 northcarspa skrev (5 minutter siden): Takk for det Fungerer bare gull med hengekøye på vinteren, men sørg for å ha et skikkelig liggeunderlag og en god sovepose Skal ikke stå på det, har Exped og vinterpose fra Helsport. Er bare at jeg er litt komfort-turist Siter Partner/Daglig Leder: Detailshop.no og kjendis i Gnukkehjørnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.