Gå til innhold

klistrete skinnratt. hvordan fikse det?

Vsd

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har nylig kjøpt meg en bruktbil. Bilen var i god stand, bortsett fra at Rattet er veldig klistrete.  Jeg har tidligere brukt på en annen bil et produkt som heter Fenice steeringwheel renovation kit med godt resultat på samme problem. Men den har i kittet også farge som man skal påføre. Og jeg fant ikke fargen som var lik fargen på rattet/interiøret.

Så jeg lurer på. Er det noen dær ute som har noen gode tips eller triks på hva man kan gjøre med mitt problem. eller tips på et produkt man kan bruke. Tenker da skinnrens og sealer (eller noe sånt) som man kan bruke, og som man slipper og farge opp rattet igjen med (For rattet er ikke slitt eller misfarget, bare klistrete)     All hjelp er god hjelp 🙂

Vegard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bruksvilkår til å plassere en lenke til siden med vilkår for bruk