Passe pussa Skrevet 10. februar 2020 Del Skrevet 10. februar 2020 Dette passer bra her siden det ikke passer noe annet sted ......Altså... jeg har et voldsomt eksponeringsbehov...nei det ble klysete... prøver på nytt: Jeg liker å filme meg selv når.... nei f.. ennå verre.Jeg syns det er gøy å filme det håndverket vi deler som er å gjøre noe stygt pent [emoji3059]Og siden jeg er den eneste jeg kan filme som polerer her i nærheten. Og siden jeg haaaater at noen henger over meg når jeg koser meg ([emoji848] ble rart det også) så må jeg stå for filmingen OG poleringen. Bruker en gopro og tripod + sæle så jeg har cam på brystet evt så fester jeg cam på ht lansen.Da får jeg noen fine klipp.Problemet er å sette de sammen til en fin film.Kunne tenkt meg klippe og lime og lage en A til Å film kanskje med noe timelaps innimellom.Jeg har dessverre ikke egen pc. Men laster filmene inn på telefon for å publisere de.Nå.... her kommer jeg til saken... finnes det et bilderedigeringsprogram for android som er for "dummies" siden jeg er flinkere til å filme enn redigere På forhånd takk for alle tips.Bill mrk snart 50 og utdatert på data [emoji39] Sent fra min SM-G970F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Nebell Skrevet 29. mars 2020 Del Skrevet 29. mars 2020 Har ikke brukt dette selv men Adobe Premiere Rush er verdt å ta en titt på tenker jeg. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.