Gå til innhold

Videoredigering

Recommended Posts

Dette passer bra her siden det ikke passer noe annet sted ......

Altså... jeg har et voldsomt eksponeringsbehov...nei det ble klysete... prøver på nytt: Jeg liker å filme meg selv når.... nei f.. ennå verre.

Jeg syns det er gøy å filme det håndverket vi deler som er å gjøre noe stygt pent

Og siden jeg er den eneste jeg kan filme som polerer her i nærheten. Og siden jeg haaaater at noen henger over meg når jeg koser meg ( ble rart det også) så må jeg stå for filmingen OG poleringen. Bruker en gopro og tripod + sæle så jeg har cam på brystet evt så fester jeg cam på ht lansen.

Da får jeg noen fine klipp.

Problemet er å sette de sammen til en fin film.

Kunne tenkt meg klippe og lime og lage en A til Å film kanskje med noe timelaps innimellom.

Jeg har dessverre ikke egen pc. Men laster filmene inn på telefon for å publisere de.

Nå.... her kommer jeg til saken... finnes det et bilderedigeringsprogram for android som er for "dummies" siden jeg er flinkere til å filme enn redigere

På forhånd takk for alle tips.

Bill mrk snart 50 og utdatert på data

Sent fra min SM-G970F via Tapatalk

• 1 month later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Svar på dette emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bruksvilkår til å plassere en lenke til siden med vilkår for bruk