Denny Skrevet 10. februar 2020 Del Skrevet 10. februar 2020 (endret) Hei! Jeg heter Denny, er 28 år og kommer fra Sunnmøre. Som levebrød jobber jeg som overstyrmann på PSV med 4 uker på/av turnus. Ved siden av dette driver jeg nettbutikken Bilfrelst.no og har bilpleie/bil som en lidenskap og hobby. Hver dag går med på å studere temaet for å få mest mulig kunnskap. Jeg bygger for øyblikket garasje og håper å trappe opp aktiviteten på jobber og S&S etterhvert her på forumet! Endret 10. februar 2020 av Denny 1 Siter Eier av Bilfrelst.no | Bil og bilpleie entusiast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 11. februar 2020 Del Skrevet 11. februar 2020 Velkommen [emoji106][emoji106]Sent fra min VOG-L29 via Tapatalk 1 Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommy Skrevet 11. februar 2020 Del Skrevet 11. februar 2020 Velkommen! Det gledes 1 Siter Partner/Daglig Leder: Detailshop.no og kjendis i Gnukkehjørnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.