e30 tic Skrevet 11. februar 2020 Del Skrevet 11. februar 2020 Morro med nytt forum, får se om vi klarer dra liv i det. Jeg er Sven Christian Gusdal 35 år ifra Ølensvåg på vestlandet. Er utdannet industri mekaniker men jobber som Produksjonsleder på verft. På kveldstid går det i 3 unger å bil i all hovedsak, bil har det gått i siden jeg var 17år å kjøpte min første golf 1 gti, å etter det ble det en Bmw E30 (derav nick navnet e30 tic) så har det bare ballet på seg videre. Bilpleie kom inn som en naturlig del av det å forbedre sitt eget kjøretøy, fant etterhvert ut at jeg trivdes med polering å har etterhvert gjort en del med skinn interiør og restaurering av både lakk, skinn og selvsagt det mekaniske. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 11. februar 2020 Del Skrevet 11. februar 2020 Som i Turbo Intercooler Volvo style? Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommy Skrevet 11. februar 2020 Del Skrevet 11. februar 2020 Jeg skal ikke tvinge deg til å være aktiv, men håper å se litt fra garasjen din - den er jo relativt snasen 1 Siter Partner/Daglig Leder: Detailshop.no og kjendis i Gnukkehjørnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
e30 tic Skrevet 11. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2020 hjustad skrev (9 timer siden): Som i Turbo Intercooler Volvo style? Hehe, nei Volvo har det ikke vert, men turbo var det. Tommy skrev (9 timer siden): Jeg skal ikke tvinge deg til å være aktiv, men håper å se litt fra garasjen din - den er jo relativt snasen Ja vå får lage noen tråder senere på noe gammalt ræl 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.