Gooselake Skrevet 11. februar 2020 Del Skrevet 11. februar 2020 Kjøpte eit gardsbruk i 2018 og har etter det forsøkt å finne ut korleis eg skal utnytte driftsbygningen best mogleg. Per i dag består driftsbygningen av: 1. Verkstad 2. Musikkrom 3. Snekkerverkstad/dreierom 4. Mateområde for geit (ikkje i bruk) 5. Mjølkerom 6. Fjøs, som blir bruka som garasje for traktor, ATV, snoskuter og generelt utstyr. Dette er per i dag det største rommet i driftsbygningen. Mjølkerommet har fleire sluk, innlagt vatn og varmtvannstank. Derfor egnar dette rommet seg best til vaskehall. Her er nokre bilder av prosessen så langt: Gjerdet må rivast og det må planerast ut + fylle på med masse. Porten blir der de to dørene er + ei dør på høgre side. Lysåpning er tenkt å vere 300x225. Eit "mellomrom" for klesskift Toalett/bad Her er mjølkeanlegget demontert og solgt Etter riving av "mellomrom" / gang: Har ikkje kommet lenger endå, og har satt prosjektet litt på vent. Har søkt kommunen om støtte til eit "forprosjekt" på 40 000kr for å undersøke bedriftens potensiale og mogleg utviding med b.ana vaskehall. Kjem òg til å søke kommunen om støtte til vaskehallen. Er eg heldig kan dei gje inntil 30% støtte. Det er uansett ikkje snakk om dei store summane, men i grove trekk må følgande gjerast: Isolert port, Nassau er mest sannsynleg det eg går for pga god u-verdi (kan bli opp mot -30 her...) Isolert dør inn til vaskehallen Diverse rør for opplegg av vatn til dusjbatteri. Eg skal eg kunne koble på HT med 40 graders vatn og fylle vaskebøtte. Totalett, vask og vaskemaskin på badet. Oljeutskiller med sandfang Nye IP65 lys i tak Overhaling av det elektriske anlegget, bytte av sikringsskap Varmepumpe Avfukter Eit par ventiler med vifte Epoxy på gulv Baderomsmåling til tak og vegger Har dere innspill, tips, triks etc blir det satt stor pris på! Sikkert veldig mykje eg ikkje har tenkt på endå Grovskisse 1 Siter Eigar av Gooselake Detailing Max Protect Certified Detailer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Tenkt tanken på å utvide toalettrom så du kan bruke det som teknisk rom også? 1 Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gooselake Skrevet 12. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2020 hjustad skrev (52 minutter siden): Tenkt tanken på å utvide toalettrom så du kan bruke det som teknisk rom også? Det var ingen dum idè! Trenger kanskje ikkje å utvide? For du tenker å flytte sikringsskapet til så det står tørt og fint? Eller er det andre ting som burde inn dit? Siter Eigar av Gooselake Detailing Max Protect Certified Detailer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Gooselake skrev (2 minutter siden): Det var ingen dum idè! Trenger kanskje ikkje å utvide? For du tenker å flytte sikringsskapet til så det står tørt og fint? Eller er det andre ting som burde inn dit? Tenker bare høyt jeg men VVB, sikringsskap, HT m.m er topp stemning å samle der Da blir det jo også svært ryddig i vaskehall m.m Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gooselake Skrevet 12. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2020 hjustad skrev (1 time siden): Tenker bare høyt jeg men VVB, sikringsskap, HT m.m er topp stemning å samle der Da blir det jo også svært ryddig i vaskehall m.m Aha, skjønnar! Det blir problematisk, for eg må ha porten lengst mogleg mot venstre for å få ei grei innkøyring. Så eigentleg burde eg ha gjort rommet mindre. Kan evt bygge ein lettvegg med dør/forheng i høgre hjørne for sikringsskap, VVB etc Siter Eigar av Gooselake Detailing Max Protect Certified Detailer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Hva med å forlenge det innover? Eventuelt flytte det til innerst. Går det an? Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.