Gemmi Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Hei, jeg heter Geir Magne Jansen, er 47 år og bor på Karmøy sammen med min bedre halvdel. Jeg har 2 døtre, en fremdeles hjemmeboende og en som studerer i Bergen. Jeg jobber til daglig i et firma som driver med avansert platebearbeiding i form av vannskjæring, laserskjæring, stansing og forming. Jeg har alltid hatt stor interesse for bil, men når det har kommet til bilpleie har det dreid seg om mer eller mindre vanlig håndvask og stell av egne kjøretøy. Mekking har det blitt lite av etter som jeg i voksen alder for det meste har hatt nyere biler. Jeg bestemte meg i høst for å ta bilpleien min til et nytt nivå og investerte en del i forskjellig bilpleieutstyr. (Skulle bare ønske at jeg hadde blitt oppmerksom på storefot.no og blankbil.no mye tidligere) Jeg har i denne mørke årstiden tilbrakt en hel del tid på youtube for å plukke opp tips og triks. I bilen har det gått på gnukkehjørnet (tusen takk til Tommy og Håkon for den solide innsatsen dere legger ned i dette). Veldig artig å kunne være med i dette forumet fra starten av. Kommer til å bli en flittig bruker av forumet, men blir nok mest å spørre om tips fremfor å gi tips til andre. Men hvem vet.... kanskje kan jeg bli en bidragsyter i fremtiden.... det er i alle fall håpet. Nå gleder jeg meg stort til våren kommer, slik at jeg kan få prøve ut ting i praksis. Legger ved et bilde av det som kommer til å bli et av mine første offer. Kanskje ikke det helt første, men..... 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
e30 tic Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 veldig greit å vite om noen som driver med det. Hvor jobber du? Er selv på Westcon i Ølen og det trengs fra tid til annen noe mer nøyaktig enn plasma.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Velkommen på forumet! Du er allerede en bidragsyter i form av spørsmålene du kommer til å stille. Uten spørsmål ei heller svar! Eldre garde er kanskje å ta hardt i? La oss kalle det tilårskommen eller moden Takk for hyggelig feedback! 1 Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommy Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Gemmi skrev (2 timer siden): Hei, jeg heter Geir Magne Jansen, er 47 år og bor på Karmøy sammen med min bedre halvdel. Jeg har 2 døtre, en fremdeles hjemmeboende og en som studerer i Bergen. Jeg jobber til daglig i et firma som driver med avansert platebearbeiding i form av vannskjæring, laserskjæring, stansing og forming. Jeg har alltid hatt stor interesse for bil, men når det har kommet til bilpleie har det dreid seg om mer eller mindre vanlig håndvask og stell av egne kjøretøy. Mekking har det blitt lite av etter som jeg i voksen alder for det meste har hatt nyere biler. Jeg bestemte meg i høst for å ta bilpleien min til et nytt nivå og investerte en del i forskjellig bilpleieutstyr. (Skulle bare ønske at jeg hadde blitt oppmerksom på storefot.no og blankbil.no mye tidligere) Jeg har i denne mørke årstiden tilbrakt en hel del tid på youtube for å plukke opp tips og triks. I bilen har det gått på gnukkehjørnet (tusen takk til Tommy og Håkon for den solide innsatsen dere legger ned i dette). Veldig artig å kunne være med i dette forumet fra starten av. Kommer til å bli en flittig bruker av forumet, men blir nok mest å spørre om tips fremfor å gi tips til andre. Men hvem vet.... kanskje kan jeg bli en bidragsyter i fremtiden.... det er i alle fall håpet. Nå gleder jeg meg stort til våren kommer, slik at jeg kan få prøve ut ting i praksis. Legger ved et bilde av det som kommer til å bli et av mine første offer. Kanskje ikke det helt første, men..... Velkommen! Veldig snasen bil, og det ser ut til å være en lakk som gir deg god effekt av korrigering/polering. Siter Partner/Daglig Leder: Detailshop.no og kjendis i Gnukkehjørnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemmi Skrevet 12. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2020 e30 tic skrev (1 time siden): veldig greit å vite om noen som driver med det. Hvor jobber du? Er selv på Westcon i Ølen og det trengs fra tid til annen noe mer nøyaktig enn plasma.. Hei e30 tic, jeg jobber på Skeisvoll & Co AS på Avaldsnes. Ta en tur innom https://www.skeisvoll.no for å se hvilket utstyr vi har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemmi Skrevet 12. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2020 hjustad skrev (59 minutter siden): Velkommen på forumet! Du er allerede en bidragsyter i form av spørsmålene du kommer til å stille. Uten spørsmål ei heller svar! Eldre garde er kanskje å ta hardt i? La oss kalle det tilårskommen eller moden Takk for hyggelig feedback! Takk for det Håkon Moden.... ja, det hørtes bedre ut Velfortjent tilbakemelding. Gleder meg til å høre ny episode av Gnukkehjørnet på vei hjem fra jobb i dag. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemmi Skrevet 12. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2020 Tommy skrev (28 minutter siden): Velkommen! Veldig snasen bil, og det ser ut til å være en lakk som gir deg god effekt av korrigering/polering. Takk takk Tommy! Nå har bilen rullet noen flere kilometer siden dette bildet ble tatt, men har egentlig bare vaskeriper så jeg trenger sikkert ikke gå så veldig hardt til verks. Noe som danner grunnlag for spørsmål om hvilken kombo dere ville begynt med her, men dette får vel heller bli et eget spørsmål et annet sted på forumet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommy Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Gemmi skrev (1 time siden): Takk takk Tommy! Nå har bilen rullet noen flere kilometer siden dette bildet ble tatt, men har egentlig bare vaskeriper så jeg trenger sikkert ikke gå så veldig hardt til verks. Noe som danner grunnlag for spørsmål om hvilken kombo dere ville begynt med her, men dette får vel heller bli et eget spørsmål et annet sted på forumet Bare å fyre opp tråd under rett avdeling når du er klar så skal vi nok få loset deg i gang 1 Siter Partner/Daglig Leder: Detailshop.no og kjendis i Gnukkehjørnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.