hjustad Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Siden jeg har planer om å bygge V3.0 i 2020 så lager jeg like gjerne en samletråd over alt som er gjort frem til i dag. 1.0 skal også pusses opp sammen med 3.0 [emoji1] Galskapen startet senhøstes 2013 med Gnikkebu 1.0. Utgangspunktet var en 6x12 meter med lecavegger og 2 slappe sidehengslede porter. Strategisk plassert mellom en 8x12 meter og en 6x12 meter. Vedlagt ligger bilder av utviklingen der. Beklager kvalitet på enkelte bilder men dette stammer fra flere år tilbake. Og slik endte V1.0 opp. Stay tuned for 2.0 1 Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 12. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2020 Versjon 2.0 ble et betydelig mer ambisiøst prosjekt. Teamanimal fra dcn 3d printet modell til meg basert på tegningene. Det synes jeg var utrolig kult! Mulig jeg må få han til å printe hele greia når 3.0 er i boks! Klok av skade fra første prosjekt så ble slemming av lecavegger droppet, det var et prosjekt uten like og 2.0 er mye større kontra 1.0. Planen var at dette skulle bli tidenes detailing studio, men jeg endte opp med et varelager underveis og en butikk å drifte Som dere ser så er det allerede fullt og det er ikke bedre nå et par år etterpå. Har gjort en del tweaks for å utnytte plassen, men 1.0 må dessverre vike for å være kombinert lager og verksted. Alle 3 garasjene blir å henge sammen innvendig så man slipper å gå ut og inn hver enkelt port. Planen med 3.0 er at enhver garasjeentusiast og detailer skal fråde Lagermedarbeidern: Teaser på 3.0 6 Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 12. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2020 Reservert 3.0 Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olaussen Skrevet 9. mai 2023 Del Skrevet 9. mai 2023 Når kommer det update på 3.0?;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.