Gå til innhold

Gnukkehjørnet (2 episoder idag)


Anbefalte innlegg

Hmmm.

1. Topp episode om avfetting - nok snakk om det[emoji106][emoji14]

2. Topp introduksjon (og reklame?) For bilpleieforum

3. Alle som hører på gnukkehjørnet kjører fossilbil??? ([emoji867]) kanskje dere som har et kaninhopp mellom hjemme og jobb,

Vi som kjører 15-20 mil om dagen har ikke tåd til slik luksus - vi kjører kjip elbil enten vi vil eller ei. I mitt tilfelle kompenserer jeg med blårøykspyttende 2 takts veteranmopeder og oljedryppende harley sim hverken er billig i drift eller har katalysator[emoji23][emoji23][emoji56]

Som et lite innspill til ulvedebatten i dagens episode .... elbil er nesten lydløs og perfekt til å snike seg inn på ulver (les hybrider) som snik seg langs vegene her...... om man skulle trenge det.

4. Håper forumet fortsetter vokse, og at det etterhvert er fler enn en her (undertegnede) som bryr seg om og driv med mc detailing...ellers kan det fort bli kjedelig (sikkert kun min mening[emoji848][emoji23])

Stå på jeg er ihvertfall foreløpig stor fan

 

Mvh

Passe pussa (gunnar)

 

Sent fra min SM-G970F via Tapatalk

 

 

  • Liker 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bruksvilkår til å plassere en lenke til siden med vilkår for bruk