roso Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Jeg heter Roger Solmyr og driver et lite enkeltpersonforetak som heter Solmyr Autodetailing ved siden av full jobb med IT-sikkerhet i en bank i Oslo. Jeg er 52 år gammel og dermed sikkert en av de aller eldste her inne? Jeg har så lenge jeg kan huske hatt bil som min største interesse. De siste 7-8 årene har det tatt av litt med bilpleie-interessen og har investert mye tid og en del kroner i utstyr og remedier for å komme opp på et brukbart detailer-nivå, og det har etterhvert rullet en del blanke biler ut av den lille garasjen jeg har i Askim. Syns det er vel så mye stas å friske opp litt slitne bruksbiler som å bare legge en coating på en ny fin bil. 5 Siter Driver Solmyr Autodetailing i Askim Certified Modesta Installer Certified CarPro Detailer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommy Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 roso skrev (38 minutter siden): Jeg heter Roger Solmyr og driver et lite enkeltpersonforetak som heter Solmyr Autodetailing ved siden av full jobb med IT-sikkerhet i en bank i Oslo. Jeg er 52 år gammel og dermed sikkert en av de aller eldste her inne? Jeg har så lenge jeg kan huske hatt bil som min største interesse. De siste 7-8 årene har det tatt av litt med bilpleie-interessen og har investert mye tid og en del kroner i utstyr og remedier for å komme opp på et brukbart detailer-nivå, og det har etterhvert rullet en del blanke biler ut av den lille garasjen jeg har i Askim. Syns det er vel så mye stas å friske opp litt slitne bruksbiler som å bare legge en coating på en ny fin bil. Velkommen, Roger! Utrolig artig at du har meldt deg inn her - de av oss som ikke har sovet i timen har fått med oss at du sitter på utrolig mye kompetanse. Ser frem til fortsettelsen! Lag deg gjerne en arbeidslogg så vi kan følge litt med på hva som ruller inn og ut av garasjen Siter Partner/Daglig Leder: Detailshop.no og kjendis i Gnukkehjørnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Velkommen Roger! Artig at ringrevene også dukker opp her! Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.