Passe pussa Skrevet 13. mars 2020 Del Skrevet 13. mars 2020 Få låne pompari a. Skakke, fåkke, vikke, trokkeTrenger du fler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommy Skrevet 13. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2020 Juden skrev (11 timer siden): Finnes det et mer Østlandsk ord en møkkete? Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk Nå syns je du er abraksli! Itte akkeder. Siter Partner/Daglig Leder: Detailshop.no og kjendis i Gnukkehjørnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juden Skrevet 13. mars 2020 Del Skrevet 13. mars 2020 Ass på slutten av alle setninger er kanskje mer Østlandsk når jeg tenker meg om. Trenger jo tolk om en skal øst for Kongsberg og sør for Lillehammer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tunKX Skrevet 14. mars 2020 Del Skrevet 14. mars 2020 Juden skrev (På 13.3.2020 den 1.48): Finnes det et mer Østlandsk ord en møkkete? Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk Mjælk, hemmat, medda'n (middag), dassebukse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elo Skrevet 14. mars 2020 Del Skrevet 14. mars 2020 Finnes det et annet ord enn møkkete? Siter Gnukkehjørnet Hangaround medlem(?) Kjører bil med emblem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juden Skrevet 14. mars 2020 Del Skrevet 14. mars 2020 Finnes det et annet ord enn møkkete? [emoji23]Skitten. Eller skjeten som vi sier der jeg bor. Grapsskjeten er da veldig "møkkete". Graps skitten blir det kanskje på bokmål. [emoji848]Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elo Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 Regner med du så ironien Mulig jeg er tydelig smitte av nr 19,mrn graps? Siter Gnukkehjørnet Hangaround medlem(?) Kjører bil med emblem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juden Skrevet 16. mars 2020 Del Skrevet 16. mars 2020 Elo skrev (På 15.3.2020 den 12.21): Regner med du så ironien Mulig jeg er tydelig smitte av nr 19,mrn graps? Graps blir vell det samme som ekkelt, men ett par hakk værre. Nasty blir vell ett bra utenlandsk ord. Noen som biter på denne? Finner ikke ut hvordan jeg viser youtube rett i tråden, noen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tunKX Skrevet 13. april 2020 Del Skrevet 13. april 2020 (endret) Sjekk ut denne videoen, det er gutten sin med yrkesstolthet..... Her skjer det magiske ting 3.15 ut i videoen......... Endret 13. april 2020 av tunKX 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juden Skrevet 13. april 2020 Del Skrevet 13. april 2020 tunKX skrev (1 time siden): Sjekk ut denne videoen, det er gutten sin med yrkesstolthet..... Her skjer det magiske ting 3.15 ut i videoen......... Hva er egentlig greia med så. Mange forskjellige merker? Bilpleiekongen, exint og garasjetid? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 13. april 2020 Del Skrevet 13. april 2020 Hva er egentlig greia med så. Mange forskjellige merker? Bilpleiekongen, exint og garasjetid? [emoji848]Bilpleiekongen var først. Så kjøpte de exint. Så pakket Bredal sekken og stakk hos bpk og startet Garasjetid Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eivgro Skrevet 13. april 2020 Del Skrevet 13. april 2020 (endret) tunKX skrev (2 timer siden): Sjekk ut denne videoen, det er gutten sin med yrkesstolthet..... Her skjer det magiske ting 3.15 ut i videoen......... Så på denne hansken hos garasjetid tidligere, og vurderte å lage en post om den, dog ikke på humorsiden Syns dette produktet er et steg tilbake i utviklingen, burde ikke selges hos noen som tar bilpleie på alvor. Dette er et produkt for tvshop, og ordbruken passer jo også der. Gt burde skamme seg for å fronte dette som et premium produkt. Hvem behøver å claye bilen ved hver vask? Tøyseprodukt. Skjønner at moderatorer kanskje ikke ønsker å kommentere dette, men håper inderlig at noe sånt ikke dukker opp hos storefot eller blankbil. Og beklager for å ta dette på humorsiden, men det er vel her vaskehansken hører hjemme Ps: om noen ønsker å diskutere videre, lag en ny post, vil oppfordre noen fra gt til å komme med tilsvar. Endret 13. april 2020 av Eivgro 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil Skrevet 13. april 2020 Del Skrevet 13. april 2020 Er vel med hensikt at det er en hvit bil som er brukt i videoen her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juden Skrevet 13. april 2020 Del Skrevet 13. april 2020 Utsnitt fra en El-bil gruppe på Facebook. Noen som kan forklare hvorfor BMW krever 15mm utkast? Han ville ikke forklare meg det når jeg spurte.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Passe pussa Skrevet 13. april 2020 Del Skrevet 13. april 2020 Syns roterende passer best på bmw eller 21 jeg da . 15 er nok fin allrounder. Men røsker ikke nok på hard lakk (syns JEG)[emoji41] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 14. april 2020 Del Skrevet 14. april 2020 Så på denne hansken hos garasjetid tidligere, og vurderte å lage en post om den, dog ikke på humorsiden[emoji23] Syns dette produktet er et steg tilbake i utviklingen, burde ikke selges hos noen som tar bilpleie på alvor. Dette er et produkt for tvshop, og ordbruken passer jo også der. Gt burde skamme seg for å fronte dette som et premium produkt. Hvem behøver å claye bilen ved hver vask? Tøyseprodukt. Skjønner at moderatorer kanskje ikke ønsker å kommentere dette, men håper inderlig at noe sånt ikke dukker opp hos storefot eller blankbil. Og beklager for å ta dette på humorsiden, men det er vel her vaskehansken hører hjemme[emoji6] Ps: om noen ønsker å diskutere videre, lag en ny post, vil oppfordre noen fra gt til å komme med tilsvar.Jeg skal med hånda på hjertet si at vi aldri skal ta inn hverken tøyseprodukter eller andre unødvendige ting. Ei heller handler det for oss om å bruke kortest mulig tid og ta flest mulig snarveier. Jeg pleier å si til folk at har du ikke tid til å gjøre det riktig, så lar du heller være og tar det en dag du faktisk har tid [emoji106] Ikke skal vi være størst og selge alt av produkter for enhver pris heller 6 Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nebby Skrevet 30. desember 2020 Del Skrevet 30. desember 2020 Hun lurer nok sikkert på hvorfor setene i bilen er våte når ho setter seg inn også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.