Gå til innhold

Gølvtæppe

Recommended Posts

Har du tekstilmatter? Eller plastikk? Tepperenser er et must for å få ut all møkk. Alternativt kan du gjøre mye med tornador, evt en våtsuger og manuell påføring av vann. Det er dog en stor fordel med tepperenser-type munnstykke.
Gulvteppe ikke mattene bruker gummimatter på vinteren . De er quickfix å vaske. Sommer stoffmattene holder det stort sett å støvsuge

Sent fra min SM-G970F via Tapatalk

Da må du ordne deg en tepperenser
Dette funker ikke da???
Om du har en våtsuger så er du langt på vei. Jeg har renset mine helt rene, latt de tørke ut og dynket de i fabric coat. På subaruen jeg hadde så lå det perler med vann under matta selv etter 8 måneder. Kjapp tørk med mikrofiber og good to go

Sent fra min SM-G970F via Tapatalk

All purpose cleaner, børste og våtstøvsuger fikser det meste av dritt i tepper. Bland litt godt ut og litt børsting så blir det reint til slutt. Har også hatt god suksess med Surfex HD, men blandet veldig ut. 

Selger hos GS Bildeler AS

Support hos Bilpleievelgeren.no

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Svar på dette emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bruksvilkår til å plassere en lenke til siden med vilkår for bruk