Passe pussa Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 HeiHva bruker folk for å rense + holde gulvet i bilen met lettstelt? Selv med matter blir teppet jæ.. grisete på vinteren.....Ps.... har ikke tepperenser Sent fra min SM-G970F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Om du har en våtsuger så er du langt på vei. Jeg har renset mine helt rene, latt de tørke ut og dynket de i fabric coat. På subaruen jeg hadde så lå det perler med vann under matta selv etter 8 måneder. Kjapp tørk med mikrofiber og good to go Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Passe pussa Skrevet 12. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2020 Hva renset du med da? Børste og.....?Sent fra min SM-G970F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommy Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Har du tekstilmatter? Eller plastikk? Tepperenser er et must for å få ut all møkk. Alternativt kan du gjøre mye med tornador, evt en våtsuger og manuell påføring av vann. Det er dog en stor fordel med tepperenser-type munnstykke. Siter Partner/Daglig Leder: Detailshop.no og kjendis i Gnukkehjørnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Hva renset du med da? Børste og.....?Sent fra min SM-G970F via TapatalkAl purpose Cleaner [emoji106][emoji106] Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Passe pussa Skrevet 13. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2020 Har du tekstilmatter? Eller plastikk? Tepperenser er et must for å få ut all møkk. Alternativt kan du gjøre mye med tornador, evt en våtsuger og manuell påføring av vann. Det er dog en stor fordel med tepperenser-type munnstykke.Gulvteppe ikke mattene[emoji56] bruker gummimatter på vinteren . De er quickfix å vaske. Sommer stoffmattene holder det stort sett å støvsuge Sent fra min SM-G970F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommy Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Passe pussa skrev (3 timer siden): Gulvteppe ikke mattene bruker gummimatter på vinteren . De er quickfix å vaske. Sommer stoffmattene holder det stort sett å støvsuge Sent fra min SM-G970F via Tapatalk Da må du ordne deg en tepperenser Siter Partner/Daglig Leder: Detailshop.no og kjendis i Gnukkehjørnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Passe pussa Skrevet 13. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2020 Ok så det er eneste mulighet for å få rene tepper mener du?Sent fra min SM-G970F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Passe pussa Skrevet 13. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2020 Da må du ordne deg en tepperenser [emoji6]Dette funker ikke da???Om du har en våtsuger så er du langt på vei. Jeg har renset mine helt rene, latt de tørke ut og dynket de i fabric coat. På subaruen jeg hadde så lå det perler med vann under matta selv etter 8 måneder. Kjapp tørk med mikrofiber og good to goSent fra min SM-G970F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jogge1994 Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 All purpose cleaner, børste og våtstøvsuger fikser det meste av dritt i tepper. Bland litt godt ut og litt børsting så blir det reint til slutt. Har også hatt god suksess med Surfex HD, men blandet veldig ut. Siter Selger hos GS Bildeler AS Support hos Bilpleievelgeren.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.