Gå til innhold

Heihei

Coookiey

Anbefalte innlegg

Lars Martin er navnet, 25 år gammel. Ifra en holme på vestlandet som heter Karmøy, stedet en ikke er plaga med minus grader og snø eller sol og sommer. Jobber som styrmann på psv i nordsjøen for øyeblikket og trives med det.

Vasker bil når været tillater det og trives godt med det, handler altfor mye rart innenfor bilpleie så sliter med å bruke alt, men gøy er det. 

Ellers er det fint lite å tilføye utennom ett vakkert bilde av meg hvor jeg på starten av turen valgte å skinne meg ( tar meg ikke så høytidlig #baldforbieber ) 

Snapchat-82351283.jpg

• Liker 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coookiey skrev (41 minutter siden):

Lars Martin er navnet, 25 år gammel. Ifra en holme på vestlandet som heter Karmøy, stedet en ikke er plaga med minus grader og snø eller sol og sommer. Jobber som styrmann på psv i nordsjøen for øyeblikket og trives med det.

Vasker bil når været tillater det og trives godt med det, handler altfor mye rart innenfor bilpleie så sliter med å bruke alt, men gøy er det. 

Ellers er det fint lite å tilføye utennom ett vakkert bilde av meg hvor jeg på starten av turen valgte å skinne meg ( tar meg ikke så høytidlig #baldforbieber ) 

Snapchat-82351283.jpg

Velkommen! Fantastisk bilde, liker brillene spesielt godt. Hvilken PSV jobber du på?

Partner/Daglig Leder: Detailshop.no og kjendis i Gnukkehjørnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjustad skrev (4 timer siden):

Tidenes selfie. er du Tommy's ukjente bror?

Velkommen!

Takker og bukker, nei tror ikke det. Hadde isåfall blitt en smule overasket om en skulle vært det ?

Tommy skrev (4 timer siden):

Velkommen! Fantastisk bilde, liker brillene spesielt godt. Hvilken PSV jobber du på?

Tusen takk for det, er for øyeblikket på Normand Fortune ( Rem Fortune ) men har også vært på andre Solstad båter. Fullt Kongsberg specca utennom IAS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coookiey skrev (6 timer siden):