Gå til innhold

Heihei

Coookiey

Anbefalte innlegg

Lars Martin er navnet, 25 år gammel. Ifra en holme på vestlandet som heter Karmøy, stedet en ikke er plaga med minus grader og snø eller sol og sommer. Jobber som styrmann på psv i nordsjøen for øyeblikket og trives med det.

Vasker bil når været tillater det og trives godt med det, handler altfor mye rart innenfor bilpleie så sliter med å bruke alt, men gøy er det. 

Ellers er det fint lite å tilføye utennom ett vakkert bilde av meg hvor jeg på starten av turen valgte å skinne meg ( tar meg ikke så høytidlig #baldforbieber ) 

Snapchat-82351283.jpg

• Liker 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coookiey skrev (41 minutter siden):

Lars Martin er navnet, 25 år gammel. Ifra en holme på vestlandet som heter Karmøy, stedet en ikke er plaga med minus grader og snø eller sol og sommer. Jobber som styrmann på psv i nordsjøen for øyeblikket og trives med det.

Vasker bil når været tillater det og trives godt med det, handler altfor mye rart innenfor bilpleie så sliter med å bruke alt, men gøy er det. 

Ellers er det fint lite å tilføye utennom ett vakkert bilde av meg hvor jeg på starten av turen valgte å skinne meg ( tar meg ikke så høytidlig #baldforbieber ) 

Snapchat-82351283.jpg

Velkommen! Fantastisk bilde, liker brillene spesielt godt. Hvilken PSV jobber du på?

Partner/Daglig Leder: Detailshop.no og kjendis i Gnukkehjørnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjustad skrev (4 timer siden):

Tidenes selfie. er du Tommy's ukjente bror?

Velkommen!

Takker og bukker, nei tror ikke det. Hadde isåfall blitt en smule overasket om en skulle vært det ?

Tommy skrev (4 timer siden):

Velkommen! Fantastisk bilde, liker brillene spesielt godt. Hvilken PSV jobber du på?

Tusen takk for det, er for øyeblikket på Normand Fortune ( Rem Fortune ) men har også vært på andre Solstad båter. Fullt Kongsberg specca utennom IAS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coookiey skrev (6 timer siden):

Takker og bukker, nei tror ikke det. Hadde isåfall blitt en smule overasket om en skulle vært det ?

Tusen takk for det, er for øyeblikket på Normand Fortune ( Rem Fortune ) men har også vært på andre Solstad båter. Fullt Kongsberg specca utennom IAS

Kællt, har vært på et par REM båter i mitt tidligere liv som serviceingeniør for KM - ta et skikkelig magadrag inni konsollene på broa så tenker jeg du kjenner etterlevningene mine.

Partner/Daglig Leder: Detailshop.no og kjendis i Gnukkehjørnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bruksvilkår til å plassere en lenke til siden med vilkår for bruk