e30 tic Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Mer Bmw Spam.... Har hatt denne i over 10 år.. alt av tid å overtidskroner har blitt plassert i denne over så lang tid at den kan aldri selges føler jeg, før var den lilla og hadde singel turbo, jeg har bygd ny motor å masse greier, hatt både twin turbo å nå singel igjen. Har fått litt ny giv etter E30Meet ble så bra som det ble. Kjempe treff å veldig sosialt. Korte Harde fakta 1983 mod bygget om til facelift Godkjent med turbo, senk osv. sort skinn som ble svamp farget med leather healer for maaaange år siden 5 serie bakstilling med fjørstål aksler, oppgradert diff fra 535. motor er 2.9L med singel turbo, yter 465 på hjula. 6 Trinns kasse fra E46 felger er 3 delt Hartge å div tøyse hjul for bane Ligger Coating fra Pomponazzi så den er genial å holde ren selv etter banekjøring. Listen her er litt lang.. Syns det er litt gøy å ha en bil som går ann å både herje med å kjøre på utstilling med om den sees på litt avstand hvertfall. Slik så den ut da jeg fikk den i 2008 isj, da hadde den en hyggelig farge, turbo fra Cosworth å 6 ekstra dyser, fungerte akkurat ikke får en si. Bratt lærekurve. Bygde om med Datasprut å styr, gav først 230hk på hjul før jeg bygde om med nytt grenrør og turbo og fikk ut 308 på navene, det gikk ganske friskt minnes jeg. Endte opp med å selge alt fra radiator til bak diffen til en kar så da var det jo bare å brette opp ermene. Bilen ble strippet og rust sveist og lakkert hvit over alt, den ble bare hvit fordi jeg ikke hadde noen bedre farge ide'...angrer idag på det men. Ble oppbygd over en lengre periode 2013 Bilder tatt av Gatebil Noen gaaamle E30Meet bilder å div treff 2 Plass i drag race med en god mengde flax Gamle Felgene med alt for smale dekk... Solgt alt for billig også Det skjedde noe rart i 2017 på banen, fikk inn 3 gir i langsvingen å da ble liksom ikke utstilling like morro..Tror ikke bilen ble vasket hele helgen egentlig. Etter det ble det mye av dette... Så ble det litt utstilling i 2018 på OMS Kun justert litt senk å felg for anledningen. Slik er egentlig ståa nå, venter på å få seg ny girkasse, bruker denne ganske mye på sommeren til 2 ting, kjøpe is å kjøre karusell med ungene Pomponazzi.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Jeg ser det er mye e30 godkjent med heftige bygg. Er det noen spesiell grunn til at de er lette å få godkjent? Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
e30 tic Skrevet 13. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2020 hjustad skrev (1 time siden): Jeg ser det er mye e30 godkjent med heftige bygg. Er det noen spesiell grunn til at de er lette å få godkjent? Tja det ble laget en fra fabrikk med 330hk og 350nm så da ble det maks man kunne godkjenne med, nå har jo SFOOR med Bakkevig bla i spissen fått på plass eget regelverk som gjør det mye lettere for alle kjøretøy å bygge om det man øsnker, der med klare regler mtp bremse dimensjon etc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 e30 tic skrev (2 timer siden): Tja det ble laget en fra fabrikk med 330hk og 350nm så da ble det maks man kunne godkjenne med, nå har jo SFOOR med Bakkevig bla i spissen fått på plass eget regelverk som gjør det mye lettere for alle kjøretøy å bygge om det man øsnker, der med klare regler mtp bremse dimensjon etc. Ja jeg har såvidt vært i dialog med SFOOR om V8 i 944 men det var ikke like lett å få noen retningslinjer. Jeg vil ha V8 og skilt! Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
e30 tic Skrevet 13. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2020 (endret) Skal se om jeg finner pdf med nye reglene Send en pm til Yngve. Jeg fikk ikke pdf en til Endret 13. februar 2020 av e30 tic Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
e30 tic Skrevet 13. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2020 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Oooohhhhh! Tusen takk [emoji7][emoji7][emoji7] Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stian Nese Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Denne har jeg sett før, på den go-cart banen fantastisk flott bil! går godt ser det ut til at den gjør også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
e30 tic Skrevet 14. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2020 Ja det var noen år bmwccn fikk kjøre der men det er slutt på det også nå. Det går godt nok for å leke seg ja, er piloten som er begrensningen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.