hjustad Skrevet 8. februar 2020 Del Skrevet 8. februar 2020 Klemmer i gang med blodfersk blogg. Bloggen med det rare i! Porsche er sommerbilen og Volvo er bruksbilen. Blir å oppdatere her fremover etter hvert med diverse som jeg finner på. Har skrudd xx antall timer 911 i vinter men må ha den en runde på verksted for å ta en oljelekkasje på den ene toppen. Volvoen ble kjøpt inn i høst og er for det meste striglet som jeg ønsker. Må dog få fikset håndtak på førerdør da det ikke er helt i form, i tillegg blir det full runde fluid film til våren! Jeg har også en rød 944 som står ribbet, og det har den gjort siden 2015 I påvente av pågangsmot og bedre tider [emoji16] Sent fra min VOG-L29 via Tapatalk 3 Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 9. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2020 Kaster inn et lit utvalg av biler jeg har jobbet med de siste årene. Morro er det og Porsche er favoritten 3 Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommy Skrevet 10. februar 2020 Del Skrevet 10. februar 2020 Steeeeeeike, sjekk DEN Transporteren, a! 1 Siter Partner/Daglig Leder: Detailshop.no og kjendis i Gnukkehjørnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 10. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2020 Tommy skrev (Akkurat nå): Steeeeeeike, sjekk DEN Transporteren, a! Bare for å være kjip med deg så er det en Caravelle Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommy Skrevet 10. februar 2020 Del Skrevet 10. februar 2020 hjustad skrev (Akkurat nå): Bare for å være kjip med deg så er det en Caravelle Noen tips til hvordan jeg ser forskjell? Flaut å gå på den smellen en gang senere. 1 Siter Partner/Daglig Leder: Detailshop.no og kjendis i Gnukkehjørnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 10. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2020 Fant ei mappe til med div biler fra flere år tilbake. Alle liker vi blanke ting eller hva? En ting er sikkert og det er at bildeskillsa har blitt bedre Og ikke minst er det "litt" forskjell på gnikkebua fra da til nå! 1 Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 10. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2020 Tommy skrev (6 minutter siden): Noen tips til hvordan jeg ser forskjell? Flaut å gå på den smellen en gang senere. Det beste er å bruke modellbetegnelsen. Som her er T5 Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 13. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2020 Vask av smykket i dag [emoji7] 1 Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 22. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2020 Vasket, tatt bilder, lagt ut på finn og skiftet til sommersko Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juden Skrevet 23. mars 2020 Del Skrevet 23. mars 2020 hjustad skrev (11 timer siden): Vasket, tatt bilder, lagt ut på finn og skiftet til sommersko Kjører du kun bobla på sommeren? Få fingen ut av ræva og fiks den skikkelige porschen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 23. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2020 Kjører du kun bobla på sommeren? Få fingen ut av ræva og fiks den skikkelige porschen.Ja, å kjøre en bil i vinterhalvåret er særdeles ødeleggende for alt av understell [emoji22] har en garasje å bygge før jeg kan begynne på den røde [emoji28][emoji28] Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 4. april 2020 Forfatter Del Skrevet 4. april 2020 Denne har gått igjennom bua de siste dagene [emoji7] 3 Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 11. april 2020 Forfatter Del Skrevet 11. april 2020 Denne uka har det gått unna. Høvla over en touran som aldri hadde sette pleie. Blank, og lett å holde ren var målet. Hadde en fast kunde innom i går for årlig vedlikeholdsvask av coating. Endte opp med å rense og fikse skinninteriøret også. Volvoen fikk full innvendig runde tidligere i uka samt at jeg farget opp rattet på nytt. I dag hadde jeg endelig tid til å vaske den utvendig, i regnvær selvfølgelig God påske! Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hofsoe Skrevet 11. april 2020 Del Skrevet 11. april 2020 Trodde du hadde fått solgt Volvoen jeg Trodde disse gikk unna som varmt hvetebrød for tiden? Siter 2006 Volvo S60 R 2.5T AWD - Sonic Blue "Tenk negativt, for da blir du iallefall ikke skuffet!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 11. april 2020 Forfatter Del Skrevet 11. april 2020 Trodde du hadde fått solgt Volvoen jeg[emoji848] Trodde disse gikk unna som varmt hvetebrød for tiden? Tydeligvis ikke. Ingen som har tatt kontakt så da beholder jeg bare traktoren min [emoji7] Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hofsoe Skrevet 11. april 2020 Del Skrevet 11. april 2020 Fornuftig! Synes XC70 er stilige biler. Holdt på å kjøpe en XC70 T6 for halvannet år siden. Men vurderer en XC70 som en nr. 3 bil etterhvert og heller ha S60'en som sommerbil. Siter 2006 Volvo S60 R 2.5T AWD - Sonic Blue "Tenk negativt, for da blir du iallefall ikke skuffet!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 11. april 2020 Forfatter Del Skrevet 11. april 2020 Fornuftig! [emoji846] Synes XC70 er stilige biler. Holdt på å kjøpe en XC70 T6 for halvannet år siden. Men vurderer en XC70 som en nr. 3 bil etterhvert og heller ha S60'en som sommerbil.Jeg er sabla fornøyd. Knallgod bil og særdeles mye for penga. Må bare få tatt en runde fluid film nå i sommer Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hofsoe Skrevet 11. april 2020 Del Skrevet 11. april 2020 Vi hadde en 07 XC70 før vi bytte den ut med Outlanderen. Savner den bilen. God komfort og bakke klaring. Men trengte noe nytt som var litt mer forutsigbart. Siter 2006 Volvo S60 R 2.5T AWD - Sonic Blue "Tenk negativt, for da blir du iallefall ikke skuffet!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 11. april 2020 Forfatter Del Skrevet 11. april 2020 Hadde en 2010 outlander selv. Kostet ikke mange kronene i drift på 6 år og 102000km. Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 10. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2020 Litt terapi utført i helga [emoji7] 4 Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klevengen Skrevet 11. mai 2020 Del Skrevet 11. mai 2020 Meget fin Porsche noen fremtidige planer med den? eller skal den bare være helt clean? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 11. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2020 Meget fin Porsche [emoji846] noen fremtidige planer med den? eller skal den bare være helt clean? [emoji1]Takk for det. Sitter 550hk kit i den, senket og med 18mm spacere bak. Jeg lukter på gt2 lokk med gt2 vinge. Frontfanger er det visstnok værre med da det tydeligvis er forskjell på 2001 modellene kontra resten Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klevengen Skrevet 11. mai 2020 Del Skrevet 11. mai 2020 såpass ja, fløtt seg godt den der da er det sånn vinge? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 12. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2020 Klevengen skrev (8 timer siden): såpass ja, fløtt seg godt den der da er det sånn vinge? Det er helt spot on. De er så deilige Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klevengen Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.