Gå til innhold

Hjustads Porsche, Volvo og div logg


hjustad

Anbefalte innlegg

 

Klemmer i gang med blodfersk blogg. Bloggen med det rare i! Porsche er sommerbilen og Volvo er bruksbilen. Blir å oppdatere her fremover etter hvert med diverse som jeg finner på. Har skrudd xx antall timer 911 i vinter men må ha den en runde på verksted for å ta en oljelekkasje på den ene toppen. Volvoen ble kjøpt inn i høst og er for det meste striglet som jeg ønsker. Må dog få fikset håndtak på førerdør da det ikke er helt i form, i tillegg blir det full runde fluid film til våren!

Jeg har også en rød 944 som står ribbet, og det har den gjort siden 2015 I påvente av pågangsmot og bedre tider [emoji16]IMG_20200124_093942.thumb.jpg.f335c88f87af2c08df772db10b445fdd.jpg261bbc43de3d53255f022845a7325352.jpg

 

69b4c1b57b01c7e378816d6ee662e439.jpg

Sent fra min VOG-L29 via Tapatalk

  • Liker 3

Daglig leder for Blankbil.no
B-kjendis hos Gnukkehjørnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Denne uka har det gått unna. Høvla over en touran som aldri hadde sette pleie. Blank, og lett å holde ren var målet. 
Hadde en fast kunde innom i går for årlig vedlikeholdsvask av coating. Endte opp med å rense og fikse skinninteriøret også.
Volvoen fikk full innvendig runde tidligere i uka samt at jeg farget opp rattet på nytt. I dag hadde jeg endelig tid til å vaske den utvendig, i regnvær selvfølgelig ? God påske!

7e8d38615495206435f9c6a1343cfc34.jpgb799fb96405cfbfdfe5f5cd350edd1c7.jpgd34fc84ae4b69e20c07a85aa830b7489.jpg

Daglig leder for Blankbil.no
B-kjendis hos Gnukkehjørnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornuftig! ? Synes XC70 er stilige biler. Holdt på å kjøpe en XC70 T6 for halvannet år siden. Men vurderer en XC70 som en nr. 3 bil etterhvert og heller ha S60'en som sommerbil.

2006 Volvo S60 R 2.5T AWD - Sonic Blue

"Tenk negativt, for da blir du iallefall ikke skuffet!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornuftig! [emoji846] Synes XC70 er stilige biler. Holdt på å kjøpe en XC70 T6 for halvannet år siden. Men vurderer en XC70 som en nr. 3 bil etterhvert og heller ha S60'en som sommerbil.
Jeg er sabla fornøyd. Knallgod bil og særdeles mye for penga. Må bare få tatt en runde fluid film nå i sommer

Daglig leder for Blankbil.no
B-kjendis hos Gnukkehjørnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en 07 XC70 før vi bytte den ut med Outlanderen. Savner den bilen. God komfort og bakke klaring. Men trengte noe nytt som var litt mer forutsigbart.

2006 Volvo S60 R 2.5T AWD - Sonic Blue

"Tenk negativt, for da blir du iallefall ikke skuffet!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Meget fin Porsche  [emoji846] noen fremtidige planer med den? eller skal den bare være helt clean? [emoji1]
Takk for det. Sitter 550hk kit i den, senket og med 18mm spacere bak. Jeg lukter på gt2 lokk med gt2 vinge. Frontfanger er det visstnok værre med da det tydeligvis er forskjell på 2001 modellene kontra resten

Daglig leder for Blankbil.no
B-kjendis hos Gnukkehjørnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bruksvilkår til å plassere en lenke til siden med vilkår for bruk