Martin A Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Hællæ, Martin her. 32 år, fra Moss (blant annet). Fryser på jobb, slik at dere andre får noe å leve av. Gnukker tidvis på fritiden, men ga opp litt da Passaten gjorde som Passater flest. Endret modusen der til å forsøke å hindre videre rustspredning. Har en '90 Chevy Silverado som jeg har brukt aaaalt for mange timer på; her snakker vi to motorbytter, ett girkassebytte, sandblåsing og bengalakking av tectylert ramme, med mer. Ser fremdeles ut som et kosmetisk takras, men jobber meg sakte men sikkert mot hellakkering. Har et verksted med relativt ålreit størrelse på, som jeg de siste 7 månedene har bygd et 50m2 tilbygg til. Her blir det en garasje og et verkstedrom på ~15m2. Neste punkt på programmet er 300m2 med asbesttak som skal skiftes, og løftebukk. Nerder litt på fritiden. Tilbrakte mangfoldige timer og år som moderator og administrator på forumet "MopedPortalen", som kanskje en del av dere husker. Det ble inngangsporten min til å lære meg webprogrammering (LAMP), og har mer eller mindre drevet med det siden 2007. Har jobbet primært med utvidelser til nettopp denne forumplattformen. Vært innom et par andre forumsoftware, og WordPress, men vender alltid tilbake til IPS/IPB/IP.Board/Invision Community. Jeg er for ulv, og stemmer en nyanse av blått. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzanne Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Velkommen! Ulv er bra 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommy Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Martin A skrev (7 timer siden): Hællæ, Martin her. 32 år, fra Moss (blant annet). Fryser på jobb, slik at dere andre får noe å leve av. Gnukker tidvis på fritiden, men ga opp litt da Passaten gjorde som Passater flest. Endret modusen der til å forsøke å hindre videre rustspredning. Har en '90 Chevy Silverado som jeg har brukt aaaalt for mange timer på; her snakker vi to motorbytter, ett girkassebytte, sandblåsing og bengalakking av tectylert ramme, med mer. Ser fremdeles ut som et kosmetisk takras, men jobber meg sakte men sikkert mot hellakkering. Har et verksted med relativt ålreit størrelse på, som jeg de siste 7 månedene har bygd et 50m2 tilbygg til. Her blir det en garasje og et verkstedrom på ~15m2. Neste punkt på programmet er 300m2 med asbesttak som skal skiftes, og løftebukk. Nerder litt på fritiden. Tilbrakte mangfoldige timer og år som moderator og administrator på forumet "MopedPortalen", som kanskje en del av dere husker. Det ble inngangsporten min til å lære meg webprogrammering (LAMP), og har mer eller mindre drevet med det siden 2007. Har jobbet primært med utvidelser til nettopp denne forumplattformen. Vært innom et par andre forumsoftware, og WordPress, men vender alltid tilbake til IPS/IPB/IP.Board/Invision Community. Jeg er for ulv, og stemmer en nyanse av blått. Velkommen, Martin! Kjenner godt til synkende motivasjon når rusta tar tak... Satser på at du lager deg en liten arbeidslogg så vi kan følge med på garasjen og prosjektene dine? Mopedportalen husker jeg godt! Tilbrakte mang en svett time i gutterommet på det forumet... Jeg er for artsmangfold, men at bestandene kontrolleres 1 Siter Partner/Daglig Leder: Detailshop.no og kjendis i Gnukkehjørnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martin A Skrevet 13. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2020 Tommy skrev (2 timer siden): Kjenner godt til synkende motivasjon når rusta tar tak... Ja, det er litt kjipt når lakken plutselig slipper taket. Får ikke gjort så fryktelig mye med dette uten å ta ut bakruta, så den forblir nok slik helt til den ender i pressa. Tommy skrev (2 timer siden): Mopedportalen husker jeg godt! Tilbrakte mang en svett time i gutterommet på det forumet... Jasså, hvilket navn gikk du under der? Tommy skrev (2 timer siden): Jeg er for artsmangfold, men at bestandene kontrolleres Sa du, iført denne genseren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.