Gooselake Skrevet 15. februar 2020 Del Skrevet 15. februar 2020 Min tidligare Audi A6. Her hadde den gått ca 110 000 og den endte dessverre opp med eit påbegynt girkassehavari på 130 000km... Tidsforbruket på bilen var nok rundt 30 timar fordelt over fire dagar. Den blei også tatt innvendig, men må ha glømt å ta bilder av det. Tilbake til S&Sen. Bilen var ikkje nevneverdig skitten før eg byrja. Den var også heilt nuppe-fri i lakken, så clay var ikkje naudsynt. Det blei tatt ein 1-stegs polering med KC Heavycut, avslutta med N.845 på lakk og Fusso diverse krikar og krokar som ikkje er avhengig av 100% finish. Eksteriør: Kranzle 2160TST Flex XFE 7-15 150 Rupes Mini Flex PE8 Skumkanon med KC Vorreininger B Surfex 1:5 KC Teerwash KC Felgenblitz KC Plast Star (dekk og plastfornyer) Collinite 845 Rain-x Soft99 Glaco Bilen blei satt i "lift" for lettare å komme til i hjulbuane: Teerwash settast i gang på regnvåt bil: Teerwash toppast med Surfex: VorrB blir lagt rett før den foregåande kjemien byrjar å tørke: Avspyling, nedanfrå og opp: Etter litt lufttørk blir Felgenblitz påført: Finner litt til tross for at Felgenblitz blei nytta seist DCN vask: Vaskebøttene blir skumma opp: Motor fekk også ein omgang: Dørgottane rundt om fekk også litt pleie. Det var i utgangspunktet ganske reine: Bilen klar på løftebukken: Starta med å demontere sideskjørtene. Det var dog kun på førarsida det såg så ille ut: Fjerna restar av dritt under beskyttelse-folie med tannpirker: Fortsatt mykje igjen til tross for grundig vask. Her må poleringsmaskina ta jobben: Det blei bra nok: La litt lakk over "knappane": Padden varte ikkje lenge: Listane måtte sjølvsagt også vaskast grundig: Pelling av insekter rundt om i grillen: Markerar steinsprut: Fylling pågår: 50/50 på panser. Ikkje lett å få fram forskjellen. På bildet er det faktisk høgre side som er polert, sjølv om det faktisk ser ut som venstre side ser bedre ut: Rupes mini fungerar utmerka på fram og bakskjermar. Vurderar sterkt å kjøpe den nye Flexen som kjem (ca 300w kraftigare): Litt 50/50 bilder følger i usortert rekkefølge: Mykje limrestar og dritt rundt ringane. Fekk rensa opp litt, men må vurdere å fjerne dei heilt og feste på eit nytt: Liten skramme på hekke-spoileren. Fekk det ikkje nevneverdig bedre: Prøvde å polere opp plast-folien på bakfangaren, men må nok bare skaffe eit nytt: Har lenge vore irritert over att rommet under tanklokket blir overfylt med vatn. Det var sjølvsagt på grunn av att drenerings-slangen var tett. Det hjalp etter litt jobb med tannpirkar og trykkluft: Pianolakken rundt grillen fekk seg ein runde med maskin: Plastfornyar: Før og etter, ikkje sinnsvak forskjell: Frontvindu, takluke og frontlykter fekk Glaco frå Soft99: Sideruter + bakrute fekk Rain-X: Fusso blei brukt under sideskjørt, dørgottar og skilt. Har slutta å bruke det på lakk ellers fordi eg er mykje meir fornøgd med N.845: VW-Audi skiltplate blei satt over på Caddyen som blei solgt. Må nesten beholde Gooselake skiltplata Bytta også ut skiltlyset med LED. Er klar over att det er mange som ikkje likar det, men eg synast det gjer seg Eg er ganske sparsom når det gjeld maskeringsteip, men det går fort med litt uansett: Ved ein tidlegare anledning pussa eg ned samtlige caliper og lakka dei svarte med to lag: Interiøret blei ikkje tatt i denne omgangen. Skinnet er allerede behandla med Colorlock, og er generelt godt holdt. Ferdig bilder: Laga også eit fyrstehjelpsskrin til bilen. Her er det CG Nonsense, Glasstar og QD i 50ml flasker. Har ein til over, kva burde eg ha i den? Takk for titten! 2 Siter Eigar av Gooselake Detailing Max Protect Certified Detailer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 15. februar 2020 Del Skrevet 15. februar 2020 Min tidligare Audi A6. Her hadde den gått ca 110 000 og den endte dessverre opp med eit påbegynt girkassehavari på 130 000km... Tidsforbruket på bilen var nok rundt 30 timar fordelt over fire dagar. Den blei også tatt innvendig, men må ha glømt å ta bilder av det. Tilbake til S&Sen. Bilen var ikkje nevneverdig skitten før eg byrja. Den var også heilt nuppe-fri i lakken, så clay var ikkje naudsynt. Det blei tatt ein 1-stegs polering med KC Heavycut, avslutta med N.845 på lakk og Fusso diverse krikar og krokar som ikkje er avhengig av 100% finish. Eksteriør: Kranzle 2160TST Flex XFE 7-15 150 Rupes Mini Flex PE8 Skumkanon med KC Vorreininger B Surfex 1:5 KC Teerwash KC Felgenblitz KC Plast Star (dekk og plastfornyer) Collinite 845 Rain-x Soft99 Glaco Bilen blei satt i "lift" for lettare å komme til i hjulbuane: Teerwash settast i gang på regnvåt bil: Teerwash toppast med Surfex: VorrB blir lagt rett før den foregåande kjemien byrjar å tørke: Avspyling, nedanfrå og opp: Etter litt lufttørk blir Felgenblitz påført: Finner litt til tross for at Felgenblitz blei nytta seist DCN vask: Vaskebøttene blir skumma opp: Motor fekk også ein omgang: Dørgottane rundt om fekk også litt pleie. Det var i utgangspunktet ganske reine: Bilen klar på løftebukken: Starta med å demontere sideskjørtene. Det var dog kun på førarsida det såg så ille ut: Fjerna restar av dritt under beskyttelse-folie med tannpirker: Fortsatt mykje igjen til tross for grundig vask. Her må poleringsmaskina ta jobben: Det blei bra nok: La litt lakk over "knappane": Padden varte ikkje lenge: Listane måtte sjølvsagt også vaskast grundig: Pelling av insekter rundt om i grillen: Markerar steinsprut: Fylling pågår: 50/50 på panser. Ikkje lett å få fram forskjellen. På bildet er det faktisk høgre side som er polert, sjølv om det faktisk ser ut som venstre side ser bedre ut: Rupes mini fungerar utmerka på fram og bakskjermar. Vurderar sterkt å kjøpe den nye Flexen som kjem (ca 300w kraftigare): Litt 50/50 bilder følger i usortert rekkefølge: Mykje limrestar og dritt rundt ringane. Fekk rensa opp litt, men må vurdere å fjerne dei heilt og feste på eit nytt: Liten skramme på hekke-spoileren. Fekk det ikkje nevneverdig bedre: Prøvde å polere opp plast-folien på bakfangaren, men må nok bare skaffe eit nytt: Har lenge vore irritert over att rommet under tanklokket blir overfylt med vatn. Det var sjølvsagt på grunn av att drenerings-slangen var tett. Det hjalp etter litt jobb med tannpirkar og trykkluft: Pianolakken rundt grillen fekk seg ein runde med maskin: Plastfornyar: Før og etter, ikkje sinnsvak forskjell: Frontvindu, takluke og frontlykter fekk Glaco frå Soft99: Sideruter + bakrute fekk Rain-X: Fusso blei brukt under sideskjørt, dørgottar og skilt. Har slutta å bruke det på lakk ellers fordi eg er mykje meir fornøgd med N.845: VW-Audi skiltplate blei satt over på Caddyen som blei solgt. Må nesten beholde Gooselake skiltplata Bytta også ut skiltlyset med LED. Er klar over att det er mange som ikkje likar det, men eg synast det gjer seg Eg er ganske sparsom når det gjeld maskeringsteip, men det går fort med litt uansett: Ved ein tidlegare anledning pussa eg ned samtlige caliper og lakka dei svarte med to lag: Interiøret blei ikkje tatt i denne omgangen. Skinnet er allerede behandla med Colorlock, og er generelt godt holdt. Ferdig bilder: Laga også eit fyrstehjelpsskrin til bilen. Her er det CG Nonsense, Glasstar og QD i 50ml flasker. Har ein til over, kva burde eg ha i den? Takk for titten! Skikkelige rustbomber I bunnen av dørene der [emoji849] Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gooselake Skrevet 15. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2020 hjustad skrev (6 timer siden): Skikkelige rustbomber I bunnen av dørene der Ja, det som er drit med plastikk "skjørt"...Samlar seg opp meg grus og dritt som får ligge å gnikke og gnu Siter Eigar av Gooselake Detailing Max Protect Certified Detailer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.