Tomas Silden Skrevet 15. februar 2020 Del Skrevet 15. februar 2020 Hei og hå. Heter Tomas, 50 år, en tålmodig kone samt 3 barn 12-20 år og har mye å gjøre om dagen. Jobber som servicetekniker/kranmontør Styreleder i en supporterklubb Spiller amerikansk fotball i eliteserien foruten å være supporter i rundball og puck frivillig arbeider i en fotballklubb og nå har det toppa seg med bilpleie. Har gått fra å holde bil ren og pen med hageslange, bøtte og svamp i flere år til nå litt mer avansert pleie med ørten produkter. Går mest i Nerta og Angelwax og noe fra Biltema. Har da i det siste kjøpt ava spyler og ava kanon samt rm suttner kanon. kilovis med mf kluter og en produktliste lang som fanden sjøl med vaakumisert lommebok. Håper å utvikle meg med viten om mer og bedre pleie av biler ved hjelp av dere og meg sjæl. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzanne Skrevet 16. februar 2020 Del Skrevet 16. februar 2020 Har ikke jeg sett deg på mine byggeplasser? Velkommen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 16. februar 2020 Del Skrevet 16. februar 2020 Velkommen Tomas. Kult at du ble med likevel [emoji106] Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas Silden Skrevet 16. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2020 Suzanne skrev (5 timer siden): Har ikke jeg sett deg på mine byggeplasser? Velkommen Marieboesgt? Demontering av Comansa ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas Silden Skrevet 16. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2020 hjustad skrev (5 timer siden): Velkommen Tomas. Kult at du ble med likevel Har ikke helt trua men kjører et forsøk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.