Gå til innhold

Recommended Posts

Hei,

Erling Norum heter jeg. 27 år gammel, født og oppvokst i Oslo, flytta ut av byen til Rælingen for ca et år siden av diverse politiske grunner... Har kone, og venter barn til sommeren. Jobber i en større bank i Oslo. 

Bilparken består av en Tesla model S og en Audi A3. Er over middels  interessert i bil og bilpleie. Gjør mitt beste for å holde bilparken blank og pen. 

Fikk bilpleie interessen etter å ha kjøpt en bil med stjerne fra en anerkjent forhandler på Lørenskog, som ikke ville shine bilen før utlevering. Fikk prutet ned prisen og kjøpte heller utstyret selv. Bilen så rett å slett jæ..ig ut så fikk en bratt læringskurve. Etter det har jeg villet lære mer å tatt noen biler for venner å bekjente, men er på langt nær like erfaren som mange her inne. 
Er her mest for å suge til meg så mye kunnskap som mulig, og bidra hvor jeg kan med min begrensede kunnskap. Gleder meg til fortsettelsen på dette.

Erling Norum skrev (På 16.2.2020 den 0.47):

Hei,

Erling Norum heter jeg. 27 år gammel, født og oppvokst i Oslo, flytta ut av byen til Rælingen for ca et år siden av diverse politiske grunner... Har kone, og venter barn til sommeren. Jobber i en større bank i Oslo. 

Bilparken består av en Tesla model S og en Audi A3. Er over middels  interessert i bil og bilpleie. Gjør mitt beste for å holde bilparken blank og pen. 

Fikk bilpleie interessen etter å ha kjøpt en bil med stjerne fra en anerkjent forhandler på Lørenskog, som ikke ville shine bilen før utlevering. Fikk prutet ned prisen og kjøpte heller utstyret selv. Bilen så rett å slett jæ..ig ut så fikk en bratt læringskurve. Etter det har jeg villet lære mer å tatt noen biler for venner å bekjente, men er på langt nær like erfaren som mange her inne. 
Er her mest for å suge til meg så mye kunnskap som mulig, og bidra hvor jeg kan med min begrensede kunnskap. Gleder meg til fortsettelsen på dette.

Hjertelig velkommen, Erling! Selv ikke de mest erfarne er ferdig utlært - ihvertfall de fornuftige av dem. 😄 

• Liker 1

Eier av Storefot.no, Potet hos Car Spa. Kjendis i Gnukkehjørnet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Svar på dette emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bruksvilkår til å plassere en lenke til siden med vilkår for bruk