Tomas Silden Skrevet 16. februar 2020 Del Skrevet 16. februar 2020 Motorrommet mitt blir skumma samtidig med bilen minst 1 gang i uka pent og rent til enhver tid men har aldri detaila motorrom og ønsker tips på hva dere shiner opp med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 16. februar 2020 Del Skrevet 16. februar 2020 Vanligvis så "dynker" jeg motor med kaldavfetting, motoravfetting eller lignende. Gir det litt virketid før jeg legger skum på toppen. Jobber så systematisk rundt med detailbørste før jeg spyler av. Starter så bilen, legger plastfornyer på våt motor og lar bilen gå seg gjennomvarm mens jeg vasker resten. Når jeg er ferdig vasket stopper jeg bilen og drar kjapt over med en mikrofiberklut for å ta siste rest av fuktighet og produktrester. Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eivgro Skrevet 16. februar 2020 Del Skrevet 16. februar 2020 Koch chemie motorplast eller scholl boost. Begge er gode, syns kc motorplast er best, og er den jeg har på hylla for øyeblikket. Boost kan i tillegg brukes på gummimatter, veldig bra til det også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gooselake Skrevet 16. februar 2020 Del Skrevet 16. februar 2020 KC teerwäsche/ Blankbil X-trem etterfulgt av skum (KC Vorrb). Lar det jobba før eg etter nokre minutt går over å agiterer dritten med detailingbørste. Spyler deretter av med god avstand og lavt trykk. Sprayer deretter motorrommet med KC MP medan det fortsatt er vått. Går over med MF for å tørke/fjerne produktrester. Siter Eigar av Gooselake Detailing Max Protect Certified Detailer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian Nafstad Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 Er det noe man må tenke på ifht vask av motorrommet på en el-bil, eller er det samme fremgangsmåte? Tok motorvask av egen bil i fjor og la på KC Motorplast og ble svært positivt overrasket over holdbarhet samt resultat, så tenker at det må se bedre ut på batteribilen til fruen også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 Er det noe man må tenke på ifht vask av motorrommet på en el-bil, eller er det samme fremgangsmåte? Tok motorvask av egen bil i fjor og la på KC Motorplast og ble svært positivt overrasket over holdbarhet samt resultat, så tenker at det må se bedre ut på batteribilen til fruen også [emoji846]Kommende tema i en av de neste episodene av Gnukkehjørnet som er spilt inn [emoji106][emoji106][emoji106] 1 Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian Nafstad Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 Kommende tema i en av de neste episodene av Gnukkehjørnet som er spilt inn [emoji106][emoji106][emoji106]Perfekt, gleder meg! Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elo Skrevet 21. mars 2020 Del Skrevet 21. mars 2020 Fungerer KC Plast Star i motorrom, eller bør jeg ha Motorplast? Siter Gnukkehjørnet Hangaround medlem(?) Kjører bil med emblem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eivgro Skrevet 21. mars 2020 Del Skrevet 21. mars 2020 Plast star kan sikkert fungere i motorrom, og gi fin finish. Men det vil kreve mye mer innsats med påføring for å få pent resultat. Har ikke brukt ps i motorrom, men kan anbefale motorplast ihvertfall, lett å få godt resultat. Vil kanskje tro mp er bedre på gummislanger og lignende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elo Skrevet 21. mars 2020 Del Skrevet 21. mars 2020 Den er god, da lar jeg den ligge i kurven. Blir tynnslitt lommebok med karantene og det været her Siter Gnukkehjørnet Hangaround medlem(?) Kjører bil med emblem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juden Skrevet 23. mars 2020 Del Skrevet 23. mars 2020 Men hvor mange dekker til dynamo og diverse elektrisk? Ser mange gjør det på YouTuben, men har aldri gjort det selv. Har heller aldri hatt problemer. Bruker dog ikke høytrykk rundt rundt motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klevengen Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 Har aldri dekket til noe i de motorrommene jeg har vaska noen gang, men om man bruker sunn fornuft med høytrykken så går det nok bra. kan vel slenge med at jeg dog fikk bil til kjærringa til å gå på 3 sylindre i noen minutter en gang (gammel passat) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.